hahaha nee hij stond alleen, misschien te wachten op de juiste kandidaat
Over Ex on the Beach gesproken: Lena heeft zes auto’s vernield toen ze met lachgasballonnen achter het stuur zat.
Godsamme, kunnen we die jongen niet een pakje condooms sturen ‘groetjes van FF’
Echt geen woorden voor.
Ouch, het leek er voor mij op dat hij met de komst en vooral het erkennen van zijn dochter met Wef een beter imago had gekregen, maar als er een tweede kindje op komst is bij een andere vrouw waardoor bovendien zijn relatie met Famke voorbij is, dan vrees ik dat zijn imago eronder zal lijden
Totaal off-topic maar love je naam en avatar. Je bent nu mijn favoriete forummer.
Haha goals! Kwarktas(sen) is sowieso mijn favoriete woord allertijden.
Volgens mij hebben mensen daar 5 seconden een mening over en dan is iedereen het weer vergeten.
Denk je? Als hij niet wil erkennen dat het zijn kind is (en ervan uitgaande dat het wel zo is) dan denk ik dat de situatie nog wel vuiler en sluwer zal worden dan nu in een poging hem zover te krijgen de boel toe te geven
Chris Brown en R. Kelly hebben nog steeds fans. Dus ik vertrouw niemand.
‘I’m a changed man~~~’
Wtf…
Hoe kun je nu een hond dood maken
Jezus hoe dan? Het is ook nog een klein hondje die je in principe de baas zou moeten kunnen. Als het nou een pitbull was die zich vast had gebeten in iemand zou ik het nog enigszins begrijpen. Maar er staat alleen dat hij te keer ging? Te keer als in wat? Blaffen?
Die vent spoort gewoon echt niet maar dat was al langer duidelijk.
En over twee dagen komt Jenelle weer met een post waarin ze alles bagatelliseert en David neerzet als een fantastische vader. Meid meid meid elke keer die verkeerde mannen in je leven… arme kinderen.
wtf???
Confederate flags hi ha ho
Trouwens, ik vind RTL ook echt smakeloos hoor, met die ‘OMG!!’
Alsof het geschreven is door een 15-jarige insta tiener