FF Boulevard #2

Ja gaan heel wat theorieën al rond, ook dat haar moeder allemaal stille hints geeft.

2 likes

Oh neeee, dit is vreselijk. Britney is een schatje :heart:. Zieke relatie wel met die vader, hij heeft toch ook het beheer over haar geld?

1 like

Ah wat sneu, ook voor hun dochter.

Maar wel: nieuwe muziek nu!

9 likes

Ze hebben een zoon, geen dochter
:wink:

10 likes

Maar ze zijn alle twee zangers dus dan snap ik het wel. En ik vind het bij Roxeanne ook erg meevallen, haar baby heeft bv niet haar achternaam expres. (En ik vind haar gewoon ook echt een superleuk mens en haar muziek ook heel leuk :grimacing::sunglasses: #fangirl)

5 likes
1 like

What the f***

11 likes

Die laatste zin ook… ‘En over de mogelijk schadelijke gevolgen zit hij vooralsnog niet in. “Dat zie ik dan wel. Nu vond ik het een goed idee en een interessante ingreep.”’

Sure, man.

8 likes

Waarom is hier aandacht voor?

Waarom mag dit op youtube?

Ik word hier zo verdrietig van

5 likes

Ik ben soms echt verbaasd over wat voor ingrepen er worden goedgekeurd door artsen.

4 likes

Ik dacht dat dit een 1 april grap was maargoed dat is al een paar weken terug hahahha of een artikel van De Speld mijn god

9 likes

“Dat zie ik dan wel.”

:joy:

De intelligentie straalt er wel vanaf.

16 likes

de arts was helaas nog niet in staat wat extra hersencellen toe te voegen, dan maar een sixpack.

5 likes

Haha los van het domme ben ik ook verbaasd dat hij dus denkt dat dit er natuurlijk uit gaat zien? Zelfs als de ingreep perfect uitpakt, dan nog zal het er belachelijk uit zien, omdat je om een sixpack te krijgen een onwijs laag vetpercentage moet hebben en zijn lichaam heeft dat totaal niet, dus zelfs dan zal het een vreemd effect geven lijkt me.

Maar echt, het gaat veel te ver tegenwoordig met al die cosmetische ingegrepen.

10 likes

Hell hath no fury like a man op zijn pik getrapt

2 likes

78 likes

https://www.ad.nl/show/miljuschka-witzenhausen-opmerkingen-over-mijn-onderkin-komen-hard-aan~ae5b2658/

hoe durft iemand dit over Miljuschka te zeggen.

1 like

nee man, en nu gaat ze op dieet.

moet ze natuurlijk helemaal lekker zelf weten, maar Miljuschka=cheesecake. love it!

Het is trouwens Yono Kasper Muller Cabau geworden!

6 likes