Filmpje is er nu weer afgehaald… Kunnen ze niet gewoon even vertellen wat er allemaal aan de hand is, ben zo nieuwsgierig.
Ik dachr precies hetzelfde. Dat hondje heeft haar gewoon gewaarschuwd en ik debk geschampt ofzo met zijn tanden. Mijn overleden hond deed precies hetzelfde als die iets niet fijn vond. Snap gewoon niet dat ze dat kind dan laten zitten als je hond zo reageert…
Sowieso is het toch algemeen bekend dat huisdieren onvoorspelbaar kunnen zijn.
Nu komt hij ook weer voor in haar instastory…
Ja irritant he, eerst zeggen dat het uit is en dan dit… zeg dan niets!
Dan lijken die tits iets groter denk ik, optisch
Wie is deze droeftoeter? Las gister over hem in de metro en ik kon alleen maar denken ???
Echt welkom in de 21e eeuw, waar we elke staatsmalloot een podium bieden en ze vanaf onze bank gadeslaan
Manmanman deze maatschappij gaat helemaal de verkeerde kant op, onredbaar
Famke heeft wéét een filmpje van/met Ronnie op haar insta verhaal. Ben hier ook veel te nieuwsgierig voor. Misschien zijn ze nog gewoon vrienden.
Is alweer weg zeker, zie het nergens meer?
Ja ze heeft het weer verwijderd zie ik.
Volgens mij gieren zij zich dood door de media aandacht en trekken ze beide aan het langste eind
En wie zit er nog op hem te wachten, denk ik dan. Hij heeft voor mij in ieder geval 0 gunfactor.
Maar ja, over smaak valt niet te twisten.
NMSMVPE
I feel you! Mee eens.
Leuk! Ik heb baby 2 even gemist geloof ik.
En wat ziet zij er altijd ongelooflijk goed uit zeg!
Ik hoop zo dat dit niet waar is… En eigenlijk verdient dit monster geen aandacht, maar schijnbaar heeft de vader (Nathan) van het zoontje van Jenelle (Kaiser) 911 gebeld nadat het jongetje hem belde om te zeggen dat David de hond voor zijn ogen heeft doodgeschoten. Hoe kun je zo’n kronkel in je kop hebben? Ik word gewoon pissig als ik erover lees. Arm kind.
Alsof die daad op zich al niet walgelijk genoeg was… Het is al gezegd maar die kinderen moeten daar WEG