FF Black Stories

Nee

Nee

Nee en nee

Nope

Je zit in de buurt, maar je ent je niet in tegen deze ziekte

Nee

Nee

nee

Wordt hij gestoken door een malariamug doordat Bo de klamboe/raam open doet?

3 likes

Komt het mes echt in joe?

Hahaha, jullie zijn ook wel creatiever dan het antwoord :stuck_out_tongue:

Biiiijna, nu nog dat mes

nee

1 like

Maakt hij met het mes een gat in de klamboe?

1 like

Ik zit nu met afbeeldingen van door SOA aangetaste geslachtsdelen voor mijn neus

3 likes

Snijd ze de klamboe open met het mes?

JAAA

1 like

Dus Bo en Joe liggen te slapen. Bo snijdt met het mes de klamboe open waardoor de malariamug naar binnen vliegt en Joe steekt. Hij heeft geen malariatabletten geslikt. Zodoende wordt hij wakker maar is wel ten dode opgeschreven?

4 likes

Jaaa denk het wel!! Met zijn allen komen we er wel hahah.

1 like

Bingo!

Durft iemand het aan de volgende te doen?

2 likes

Omdat ze Joe wilde vermoorden. Gewoon open doen is te voor de hand liggend :wink: haha

3 likes

Leuk hoe meerdere mensen steeds tegelijk dezelfde vragen stellen hier. Great minds.

1 like

Maar het was toch de bedoeling van Bo dat Joe dood zou gaan? Hoe zit dat dan?

Heeft iemand al een leuke volgende? Ik ben niet zo goed in zulke dingen verzinnen. :flushed:

Dan moet jij een goeie nieuwe verzinnen!

1 like

Hahah ja jij dacht ook even dat Joe in de buik van Bo zou zitten of niet? Ik ook namelijk.

Ja, maar ze wilde hem niet echt zelf vermoorden denk ik. Dus ze zag die mug, ze waren in een land met malariamuggen. Zij had wel tabletten geslikt, maar Joe niet. (Misschien had ze Joe wel placebo tabletten gegeven voor t idee :joy:) en toen kwam die mug dus binnen en stak Joe.

1 like

Eerlijk, ik vond persoonlijk ook sommige scenario’s die jullie bedachten veel leuker :joy:

Bo wilde Joe vermoorden zonder dat het leek op een moord. Toen ze op vakantie waren, in twee aparte bedden met twee aparte klamboe’s, pakte Bo een mes om een onopvallend gaatje te maken in de klamboe. Toen kwam er een malaria-mug die Joe stak en kwam Joe enkele weken later te overlijden aan malaria.
Het is geen waargebeurd verhaal, vond het wel een leuke hersenkraker.

10 likes