Nee
Ja
Nee
Nee
Nee haha
Nee
Ja
Nee
Nee
Nee haha
Ja!
Was het een probleem met het navigatiesysteem?
De auto stond in brand?
Kan, ligt een beetje aan de versie van het verhaal, maar ik keur hem goed.
Voor het laatste deel van het verhaal nog de vraag, hoe komt het dat haar remmen het niet deden? En wie wilde haar hierover bellen?
Die waren doorgesneden door degene aan de telefoon?
De garage
Door te bellen kon niemand de vrouw bereiken
Ja!
Het was een noodlottig ingeval
Nee die probeerde te bellen maar deze mevrouw had nog nooit gehoord van een wissel gesprek?
Het verhaal is dus:
Die vrouw was net bij de garage langs geweest om haar auto te laten maken. Ze zijn toen per ongeluk bij de garage iets vergeten te doen, waardoor haar remmen het niet goed deden/haar wielen niet goed vast zaten/ā¦ Toen de vrouw net weg was, realiseerde de monteur zich dit en heeft hij direct die vrouw geprobeerd te bellen. Hij kreeg haar echter niet te pakken, omdat ze continu in gesprek was. Hierdoor is ze bij een scherpe bocht ergens tegen aan gebotst.
Ja ik vond die ook wel lastig om te beantwoorden, maargoed als de āiemandā de garage was geweest, was het dus inderdaad niet gebeurd. Dus vandaar dat ik voor ja ging haha
Ja hoeft niet nu meteen
(Het raadsel verzinnen dus)
Ik moest ook zo lachen om haar antwoord, maar volgens mij ga ik het wel echt nooit raden dan hahaha
Ik denk dat we het met zān allen wel kunnen, en ik denk trouwens dat het wat minder luguber wordt als er grappige twists in zitten haha
Ik wil er wel eentje proberen voor degenen die nog wakker zijn, maar ik ken dit spel sinds net dus misschien is het te makkelijk of formuleer ik iets verkeerd.
Een man van adel gaat naar een ander land voor een evenement. Elf dagen na terugkomst in zijn eigen land sterft hij.
(Als je begrijpt waar ik de inspiratie vandaan heb, niet verklappen s.v.p.)
Oh shit, daar weet ik al direct niet echt antwoord op te geven. Ik denk dat het juiste antwoord is: een beetje
Nee