FF Black Stories

Een man zit in de trein. Hij had een beperking, maar heeft daar iets aan laten doen. Hij pleegt zelfmoord, maar als hij in de rokerscoupé had gezeten had ie dat niet gedaan. Want wat was dan het verschil geweest? En waar rijdt de trein?

Nee, juist meer.

Nee.

Eerst niet, toen wel. En toen weer even niet.

Nu heb ik wel veel hints gegeven haha, jullie zitten wel in de buurt!

Reed de trein in een tunnel en was het daarom donker?

1 like

Ja!

De trein reed een tunnel in, waardoor de man dacht dat hij opnieuw blind was? Maar dat verklaart die rokerscoupé niet
Of in de rokers coupe zou hij brandende sigaretten zien?

4 likes

Waren er geen ramen in de rokerscoupe?

Ja, dit is hem!

Antwoord: de man was op weg terug naar huis, net ontslagen uit het ziekenhuis waar hij van blindheid was genezen. Toen de trein door een tunnel reed meende hij dat de operatie alsnog mislukt was, en pleegde zelfmoord. In een rokerscoupé zou hij de gloeiende puntjes van de sigaren en sigaretten gezien hebben, en hebben begrepen dat hij niet blind was.

7 likes

Eindelijk hahaha, dit was echt een goeie!

3 likes

Misschien het moment dat hij zn verband af deed, reed de trein net in een lange donkere tunnel.

1 like

Ja hij dacht dat het alsnog was mislukt, ik verzin het ook niet.

Jongensssssss jullie nemen het te serieus, niet zo flauw doen.

Ik wil nog wel een keer als niemand er een heeft?

8 likes

Het is wel een bekende, hopelijk kennen jullie hem nog niet!

Een man woont op de tiende verdieping van een appartementencomplex. Hij neemt altijd de lift naar beneden als ie de deur uitgaat. Wanneer hij terugkeert, neemt hij de lift naar de zevende verdieping en neemt vervolgens de trap naar zijn appartement op de tiende verdieping. Behalve op regenachtige dagen, want dan neemt hij rechtstreeks de lift naar de tiende verdieping. Waarom?

Oh haha shit. Ik denk dat ik verder voornamelijk bekende ken. Even kijken of ik nog iets kan vinden.

Kent hij iemand die op de zevende verdieping woont?

Het grappige is dat ik hem echt net tegenkwam toen ik zelf aan het zoeken was voor Black Stories. Als je dit verhaal zonder context leest is hij wel echt even wtf haha, best een moeilijke!

1 like

Toch maar doen dan? @ degenen die hem kennen, jullie kunnen helpen met beantwoorden/hints geven?

Nee

Nee

Nee

Is de trap te glad als het regent?

Komt de regen naar binnen?

Nee. Hij gaat zelfs liever met de lift want hij haat traplopen.

Nee.

Nee

Moet hij van zichzelf de trap nemen of is er iets waardoor hij dit moet doen?

1 like