Ja
Nee
Ging de vriezer per ongeluk door het raam?
Nee
Huuuh.
Die man in de vriezer kreeg hem niet meer open?
Hoe groot was die vriezer in godsnaam?! Ik kan net 3 avondmaaltijden en wat ijsblokjes kwijt in de mijneā¦
Was het een huis waar de vriezer in stond?
Waarom zou je een vriezer naar buiten gooien :ā)
Ja
Ehh ik weet niet of ze echt ruzie hadden, maar hij was wel boos.
Hij was te laat om hem nog open te kunnen doen.
Haha ik denk dat het meer zoān model was als ze ook in supermarkten hebben, zoān top-loader.
Ja!
Dat is precies wat jullie nog moeten achterhalen ^^
Was er iets bijzonders aan die vriezer?
Was het zoān horeca vriezer waar hij zichzelf nadat hij die man naar buiten heeft gegooid, zichzelf heeft ingesloten?
Nee
Nee
Nee. Ik citeer even de samenvatting van @Penny_Lane: Persoon 2 lag met de vrouw van persoon 1 in bed en toen kwam die onverwachts thuis. Hij verstopte zich in de vriezer.
Ja en nee. Aan het begin van het raadsel niet, aan het einde wel.
Gooide ze de vriezer weg omdat hij kapot was?
Maar is dat aan het einde wel, omdat hij er in zat?
Of anders? Als in hij zat er in delen inā¦
Vond er een verhuizing plaats? Werd de vriezer naar beneden getakeld?
Maar die ene man die expres de vriezer naar beneden gooide ging die nou tijdens het duwen dood?
Man 1 wou iets uit de vriezer pakken, maar die ging niet open. Hij werd toen zo boos dat hij de vriezer uit het raam heeft gesmeten en vervolgens een hartaanval heeft gekregen van alle opwinding. Zoiets?
Nee
Nee
Ja aan het einde
Nee, nee
Ja! Of heel kort erna.
Nee
Ja
Ja
Jezus sorry dat hij zo lastig is jongens haha. Ik heb het idee dat jullie veel informatie hebben maar dat het overzicht gewoon lastig te behouden is.
Kregen de man die de vriezer duwde en de man die er in zat een stroomschok? Vanwege stroom en het gesmolten ijs?
Vind de uitdaging heel leuk!
Was de vriezer van haar of kwam hij erachter in de keuken?
Nee
De vriezer is van hen samen en ze hebben een open keuken, dus ja en nee haha.
Waarom hij besloot de vriezer uit het raam te gooien? Is dat van belang?
De manier waarop hij ontdekte dat zijn vrouw vreemdging en het ādoelā van het uit het raam gooien van de vriezer zijn van belang en ontbreken nog. De rest van wat @Penny_Lane schrijft klopt.
Zou zijn vrouw eigenlijk niet thuis horen te zijn?