FF Black Stories #2

Ja tis wel sneu

Nee

Nee, juist niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Penny_Lane stopt met raden, want die kent m al :grimacing: no pressure wat jou betreft dus @Memento_mori haha.

1 like

Geeft niet hoor. Ik ga zo wel slapen, maar ik kan morgen wel verder raden. Misschien zijn er dan ook anderen die verder willen raden.

Oke laatste paar vragen voor vanavondā€¦

Voelt de man zich schuldig en pleegt daarom zelfmoord?

Gaat de man met een specifiek doel naar de man in B?

Is de man in B een oude bekende? Een ex?

Is hij blij door nieuws wat hij te horen heeft gekregen? Of door iets wat hij heeft gekregen?

2 likes

Haha dat is goed hoor! Hopelijk morgen verder :relaxed:

Antwoord op je laatste vragen:

Nee

Ja!

Uhm, niet zoals je hem bedoeld misschien, maar hij kende de man in B al wel.

Nope

Ja, soort van wel ja

Zat persoon B. Bij hem in de trein of had hij toen hij op de trein zat contact met persoon B. Met bv telefoon?

Nee op beide vragen :relaxed:

Heeft de man drugs gekocht bij B?

Kreeg de man een psychose?

Nee, beiden niet

Is de plaats van belang? Had hij ook dood geweest had hij dezelfde man gezien in stad C?

Was de man die hij bezocht een dokter?

Is er een derde persoon bij betrokken?

Is er een dier bij betrokken?

Nee, de plaats is niet van belang. Had inderdaad net zo goed stad C kunnen zijn.

Yes!

Nope

Nee, ook niet

Was hij ergens negatief op getest maar in de trein erachter gekomen dat de uitslag fout was?

Heeft hij een behandeling gehad (onomkeerbaar)?

Nope

Ja eigenlijk wel

Mag ik hier een gokje wagen of stuur ik een paar naar @DelilahBard zodat als het juist is de anderen nog kunnen verder raden?

Ok.
De man bezocht in stad B. een dokter, daar kreeg hij te horen dat zijn vrouw zwanger is en hij vader werd. Hij is heel gelukkig met dit nieuws.
Later op de trein herinnert hij zich dat hij gesteriliseerd is en hij de vader dus niet kan zijn en springt uit de trein.

Haha, klinkt echt als een goed verhaal. Maar is niet de juiste oplossing helaas :grin:

Ah jammer :smiley:
Dan zit ik een beetje vast :thinking:

Wellicht helpt het om wat random ja/nee vragen te stellen? Ook al twijfel je of ze Ć¼berhaupt iets met de situatie te maken hebbenā€¦ wie weet :woman_shrugging:t3:

Of moet ik gewoon een hint geven? :grimacing: