Nee
Nee
Nee
Nee
Is het van belang waar het ijs vandaan kwam? Een ijspriem die een van die kerels prikte bijvoorbeeld?
Dit had ik nodig :ā)
Is het al duidelijk of kerel 1 het echt op kerel 2 gemunt had?
Ja
Nee
Dit klopt niet helemaal: kerel 1 wilde kerel 2 niet vermoorden, het gaat hier meer om dood door schuld. Waarom dat zo is moeten jullie ontdekken. Ik kan hier eventueel nog wel een tip over geven later.
Ja
Ja (maar kerel 2 viel op hem, was typfoutje denk ik)
Dit is niet de goede combinatie van mannen, maar er was wel sprake van vreemdgaan.
Ja
Dus kerel 1 ging met de partner van kerel 2?
Had een van de kerels ijs bij?
Is het relevant in wat voor een gebouw ze waren?
Edit: oh is al gesteld
Nee
Nee
Haha klopt. Enige relevante is dat er mensen wonen.
Was er een ijstijd aan de gang?
Moest het als een ongeluk lijken dat er ijs om de persoon heen ligtā¦ alsof hij is uitgegleden oid?
Of lijkt het ijs maar is het gewoon glas dat om hem heen ligt aangezien hij uit een gebouw is geduwd?
Nee
Nee
Nee, het is wel echt ijs.
Wilde persoon 1 persoon 2 in de vriezer stoppen maar dit lukte niet dus hij duwde hem met ijs en al uit het gebouw?
Er zit nog een klein foutje in: Kerel 2 is ook gestorven --> dit is kerel 1.
Dit klopt juist wel! De combi die niet klopte was kerel 1 met de partner van kerel 2.
Nee
Dit deel klopt wel
Is de vrouw ook in het gebouw?
De kerel die uit het raam viel was al dood en was door de kerel uit het flatgebouw ingevroren? En met ijs en al viel hij uit het raam?
Of
De ene kerel at een ijsje en nietsvermoedend werd hij het raam uitgeduwd?
Maar het is relevant dat er in dat gebouw mensen wonenā¦
Klopt de vrouw bij de verkeerde man aan de deur?
Komt er een vriezer/ijskast in het verhaal voor?
Ja
Nee
Nee
Klopt! Maar wat @Koffiekopje en @anon89918470 zeggen klopt wel, er was wel een vriezer in het spel.
Nee
Ja precies!
Valt de ijskast/vriezer een verdieping lager waardoor er iemand doodgaat?
Viel er een blok ijs uit de vriezer?