Op een onbewoond eiland, hij offert zich op door te zeggen “eet mij maar op!”
Op een hoogvlakte of woestijn?
Op zee?
OH! Gebeurde het boven de Andes?
Daniel en zijn vrienden spelen samen rugby/american football (weet niet meer welke, haha). Ze zitten in een vliegtuig en stortten neer boven de Andes. Om te overleven eten de overlevende van de crash de overleden inzittenden op, Daniel is een van de overleden passagiers.
Oké geen idee of deze al is geweest, maar zo niet stel ik voor dat dit de nieuwe is (Ik heb wel 6 uur tijdverschil met jullie, dus in de Nederlandse ochtend lig ik nog lekker in mijn bed, haha) :
Marissa pakt elke dag de lift naar haar werk. Meestal neemt ze de lift tot de 30e verdieping en neemt ze daarna de trap. Maar soms gaat ze direct naar de juiste verdieping. Waarom doet ze dit?
Is al geweest!
Oh jammer! Haha dan weet ik er even geen
Ik heb er eentje gevonden!
Een man en zijn vrouw gaan naar de film. Tijdens de voorstelling wurgt hij haar. Hij weet het voor elkaar te krijgen om het lijk mee naar huis te nemen zonder de aandacht te trekken. Hoe kan dit?
Zaten ze alleen in de zaal?
O ja doe maar inderdaad
En is het nou een drive in bioscoop of niet?
Ja klopt. @Memoria had het in één keer geraden en stelde toen voor om haar reacties te verwijderen, maar denk dat we beter een nieuwe kunnen doen, haha.
Deze?
Een man zit in een trein onderweg naar huis vanuit Zwitserland. Als hij in een niet-roken-wagon had gezeten was hij doodgegaan.
(Lekker ouderwets trouwens met een trein waar je nog mag roken haha.)
Volgens mij is deze ook al geweest?
Ja sorry ik was te lui om het op te zoeken in dat oude topic
Oké ik heb er nog een gevonden! Deze is wel heel uitgebreid dus hoop dat hij leuk is/überhaupt mogelijk is om te raden.
Drie mannen zijn dood. Op straat ligt ijs en gebroken glas.
[Plz laat hem niet geweest zijn haha]
Volgens mij is deze nog niet geweest!
Zijn de mannen verongelukt?
Is het ijs als in “gesmolten water” of ijs als in een ijsje?
Zat het ijs eerst in een glas?