FF Black Stories #2

Is het een katapult? :joy:

Is het iets wat ontploft?

Hahaha nee

Ja!

Is het een mijn?

Yes!!!

Nu nog wat er precies gebeurde in de kroeg.

1 like

Real life mijnenveger?
Of porden ze om de beurt de mijn?

1 like

soort Russische roulette met mijnen? Met de mijnen gooien en bij wie hij ontploft diegene verliest?

Niet helemaal

Ze porden niet maar deden iets anders. Maar wel omstebeurt! Dus je zit heel dichtbij.

Nee, zie nu je edit, zou wel mooi zijn!

Nee en nee

Hint: ik zie dat ik “spel” zei maar technisch gezien is het niet echt een spel in de zin van “je wint of verliest” maar meer, nou ja zoals hierboven: omstebeurten proberen.

Gaven ze hem steeds door aan elkaar en bij wie hij afging was (letterlijk) “af”?

Ja!

Nee

Ja

Nee het was in de kroeg. Maar het omstebeurt porren is wel echt bijna precies wat er gebeurde, dus niet te ver denken.

één mijn

Nee hij was bewust meegenomen naar de kroeg.

Als je een shotje had genomen moest je je glas erop zetten?

Gooiden ze de mijn over?

1 like

Als je een shotje had genomen - Ja
Moest je je glas erop zetten - nee

Nee, de mijn lag de hele tijd op dezelfde plek

Erop gaan zitten?

Bijna!

Staan?

Yes!!

Volgens mij kan het verhaal nu grotendeels wel gemaakt worden. Misschien alleen nog waar die mijn dan vandaan kwam.

1 like

Oke dus drie mannen deden een spel in de kroeg. Als ze een shotje hadden genomen moesten ze op de mijn gaan staan. Die ontplofte dus gingen ze dood.

Maar we moeten nog iets over de spelregels weten toch? En hmm waar de mijn vandaan kwam, geeeen idee.

1 like

Nee het deel in de kroeg is nu wel helder, zoals je al zegt: ze waren dronken en het spel was letterlijk: een shot nemen en omstebeurten op de mijn springen. Dat liep verkeerd af. Maar hoe kwam de mijn in de kroeg?