FF Black Stories #2

Jaaa!!!

Jaaa!

Gordon is kapper. Hij werkt regelmatig in een gevangenis waar hij gevangenen knipt. Voor het betreden van de gevangenis werd hij uitgebreid gefouilleerd en moest hij zelfs zijn riem inleveren. Zijn vlijmscherpe roze coupeschaar mocht hij uiteraard wel meenemen, want die had hij nodig om het haar van de gevangenen te knippen. Een van hen profiteerde hiervan en viel Gordon tijdens een knipbeurt aan en stak hem dood. Door de paniek die ontstond wist de gevangene te ontsnappen.

9 likes

Leuke ook deze haha!!

3 likes

Ik heb het niet meer. Hoe simpel kon het zijn??!! De meest rare ‘wapens’ zijn naar voren gekomen en het was een simpele schaar :sweat_smile: Heel leuk!

1 like

En leuk dat van iedereen @Rozecoupeschaar het ook nog heeft. Mocht ooit een koffiekopje het moordwapen zijn hoop ik het uiteraard te raden :grimacing:

6 likes

Hahah ja die hint over dat Gordon iedere 6 weken komt deed het hem voor mij.

Een nieuwe! Hopelijk is deze nog niet geweest:

In het midden van de oceaan ligt een jacht. Verschillende lijken drijven in het water dichtbij.

Zijn het menselijke lijken?

Ligt de jacht op de bodem van de oceaan?

Zijn ze vermoord?

Gingen ze allemaal tegelijk dood?

Waren ze eerst op de jacht?

Ja

Zijn het menselijke lijken?

Ja

Ligt de jacht op de bodem van de oceaan?

Nee

Zijn ze vermoord?

Nee

Gingen ze allemaal tegelijk dood?

Dat zou kunnen, maar is niet relevant

Zijn de mensen van de jacht afgesprongen?

Ja

Oh jongens ik heb nog niet helemaal door hoe ik meerdere mensen in 1 bericht kan quoten… Wie helpt?

Ja!

Konden ze de jacht niet meer op?

Zijn ze verdronken?

Nee

Ja! ( dus konden er niet meer op)

Ja!

Jullie zijn een bijna… hij is te makkelijk :frowning:

Jaaaa!!!

Ze gingen zwemmen maar vergaten de ladder uit te klappen en zo verdronken ze allemaal.

Te makkelijk dus :’) Wie volgt mij op met meer uitdaging?!:sweat_smile:

2 likes

Is hij vermoord?