Ehh hoe zit het nu eigenlijk met de quiz? Grey heeft m gemaakt en naar mij gemaild. Ik zie niet wat t antwoord is, maar weet dus wel al de vragen. Ik ga uiteraard niet google-en ofzo, maar wat zijn de regels wat dat betreft?! Mag ik gewoon mee doen? Of omdat ik m upload en dus al in bezit heb liever niet?!
Ik vond het heel leuk zo en heb er niks op aan te merken!
Ahhhh is me dit jaar niet gelukt. Ben er een paar vergeten.
Woeeehoee! Wat leuk, ben ik ooit tenminste ergens winnaar
Ik vind het knap dat je in alle quizzen dubbele cijfers hebt gescoord
Huh wow gewoon een 3e plek, vind de quizzen echt zo leuk om te doen!
Ah, net-niet, mijn nickname.
Toch leuk om even benoemd te worden. Achja, ik ging toch niet voor goud.
Net-niet prijs is beter dan geen prijs!
Zelfs de quiz 4 uur nadat ik was bevallen
Jij bedankt voor de strakke organisatie @Penny_Lane! En natuurlijk @anon25548216 als scorewonder. Vind dit nog steeds een hele leuke toevoeging aan het forum!
heuuuj! Wel jammer van die 4 gemiste quizzen. Moet ik dat maar m’n goeie voornemen gaan maken
Yessss!! Zonder eeuwige herinnering van @Unquestionable (ook na de bevalling) en @Jeminae was het me nooit gelukt natuurlijk.
Congrats on having me
Awh ik heb de quizmonster 2018 badge niet.
Zit ik verkeerd in die lijst te kijken? Deze mensen hebben alle quizrondes gedaan toch? Ooooh de lijst loopt verder door. Ik ga ff kijken.
Oh ja er gaat weer een lampje branden haha!
@Lula, jaaaaa dankjewel! Zoveel dingen heb ik nou ook weer niet bereikt in m’n leven, dus toch wel fijn dat hier nu bewijs van is.
Kicken! Ik vind dit echt heel leuk
Oh, ja, daar was even wat raars mee toen. Geen idee meer wat het precies was, maar als het goed is zou het nu wel moeten werken toch?
Ninja-edit: ik had het volgens mij toen ook gefixed, was even wat advanced nerddom toen.