Viel echt heel erg mee gelukkig. Alleen vandaag was shit. Maar wel vooraan gestaan waar ik wilde en bijna een High five aan de zanger kunnen geven.
Welke zanger?
Oliver āOliā Sykes van Bring Me The Horizon
Naw, leuk!
Leuk lijstje! Qua djās is Orpheu the wizard wel een aanrader vind ik, Tom trago ook, de Sluwe Vos en Sassy J. Ik houd altijd van wat vrolijke/dansbare techno, dat draaien deze djās wel in mijn beleving.
Ik ben er nog nooit geweest en begin nu echt zin te krijgen! Het spotify afspeellijstje staat regelmatig aan en wil eigenlijk ook wel wat nieuwe dingen ontdekken. Nog tips of handige dingen om mee te geven aan iemand die voor het eerst gaat?
Ik ga ook weer! Ik heb ook zin in die namen + Thom Yorke, Matt Corby, Sluwe Vos (maar valt samen met de staat), Beirut, David August, de Staat, Vampire Weekend, AURORA, en LP!
Ik ga naar Oerol
Ik ook!
En @niceanijs en @August doe verslag voor mij pleaaase. Ik kan dit jaar niet voor het eerst vanwege baby en ik vind het echt jammer want er zijn echt veel dingen die ik wil zien maar waar ik me expres niet in verdiept heb
@niceanijs ga je voor het eerst naar dtrh? Of ook voor het eerst naar meerdaags festival? Voor dtrh vind ik het behoorlijk de moeite om donderdag op tijd te komen en in de buurt van het meer mn tent op te zetten en vergeet je legging niet
En neem genoeg eten mee, ik ben fan van pannenkoeken met banaan en broodjes knakworst. En taksi blauw! En mokerveel koffie.
Op het terrein: brownies van the village koffie.
Ik ga ook! Kijk vooral uit naar Frank Carter en Skepta, verder geen hele specifieke dingen maar weet zeker dat ik me prima ga vermaken
Als je aan het meer wil staan zou ik op donderdag al gaan! Wij stonden vorig jaar op een heel fijn plekje aan de rand van het bos/pad en dat was ook heel fijn; heel veel schaduw! Neem lekker veel campingeten mee en een leeg flesje, die mag je overal vullen. En babydoekjes/vochtige washandjes! Want Ɣlles komt onder het stuifzand te zitten en je voelt je zoveel schoner als je je even kan opfrissen.
Love it.
Ik ga naar Free Festival en Mysteryland Anderen die ook gaan?
Oooo ja ik heb skepta op lowlands gezien. Was echt tof. Zoān beetje aan t einde van de set kwam er wel een kerel van voren langsgelopen wiens gezicht helemaal onder het bloed zat dus ik zou niet teveel vooraan gaan staan
Ja, lijkt me supertof om te zien! Ik ga normaal gesproken alleen maar naar concerten waar dat gebeurt haha, ga er juist naartoe om er vol in te gaan Maar van vorige jaren DTRH is mijn ervaring dat het wel meevalt met het publiek dat daar komt! Vorig jaar bij Ho99o9 is iedereen heel gebleven volgens mij, terwijl dat bij hun eigen shows meestal wel anders is.
Hahaha superstoer. Ik ga het liefst van het balkon kijken hoe andere mensen stuk gaan ben echt een pussy
Hahaha ik ben met heel veel andere dingen juist een pussy, maar je went er wel snel aan hoor! Maar kan me ook voorstellen dat je er geen zin in hebt haha
Ik twijfel een beetje over Wildenburgā¦ Ik moet vrijdag gewoon nog werken en ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Is er iemand wel eens geweest die me wat meer kan vertellen? Waar mag ik het mee vergelijken?
Voor het eerst dtrh, dank je voor je tips! En panty om speciale reden of omdat het gewoon lekker makkelijk is qua combineren?
Mag je zelf ook drinken/alcohol meenemen naar het campingterrein zoals bij lowlands (eenmalig 3 of 5 L dacht ik)?