Jill Sander Eau poudree komt nog in de buurt van love van Chloé. Ik ben ook met jou in rouw
Die ken ik niet! Ga ik volgende keer eens testen dan.
Ik blijf maar hopen dat hij terugkomt.
Als iemand nog 7,50 korting wil op parfumado kan je deze code gebruiken als je wilt: -aangepast door moderator-
Wanneer iemand deze code gebruikt mag ik ook wat uitzoeken.
Heb zelf molecule 1 besteld. Vond er eerlijk gezegd niet veel aan. Volgende maand krijg ik Powderd Veil van Miller Harris. Ben heel benieuwd, in de beschrijving klonk ie erg lekker.
Toevallig heb ik powderd veil ook via parfumado geprobeerd. Ik vond hem zelf niks dus heb m weggegeven. En jij?
Mwah, gaat wel. Ik vond hem zeker niet vies maar ook niet super lekker. Vervloog ook super snel.
Wat zijn jou favorieten van parfumado?
Ben daarna gestopt met parfumado haha
Aangezien ik het parfum hier veel genoemd zie worden: Ik zag dat op bol de Juliette has a gun - not a parfume is afgeprijsd naar 66 euro!
Balen dat ik dit nu pas lees en de actie niet meer kan vinden. Ik twijfel al zolang over die geur, maar vind €115 euro echt te duur zeker omdat ik nog 10 andere parfums heb staan
Op notino is hij 66 EUR!
Op bol is de actie inderdaad weg, maar zie dat je al een andere tip hebt gehad!
Gisteren het nieuwe geurtje van Lancôme gekocht, Idôle .
Naast dat het flesje prachtig is (heel plat als een iPhone), is de geur ook erg lekker. Ik hou ervan, vooral voor op kantoor, als een geur een beetje basic is en niet “je moet ervan houden”. Deze is een beetje bloemig en zepig. Heerlijk!
Ik heb hem een paar keer getest. Maar ik kan de geur niet plaatsen en deze valt voor mij in de categorie ‘je moet er van houden’ of Thierry Mugler.
Niet mijn geur helaas, terwijl ik fan ben van de Lancome geurtjes!
Is notino een betrouwbare site? Ik las gemengde reviews online
Ik en meerdere mensen die ik ken hebben er meermaals besteld en dat is altijd goed gegaan! Nooit een fake product ontvangen ofzo en het komt ook allemaal gewoon uit Europa.
Ik heb er laatst besteld en geen problemen gehad. Parfum lijkt ook niet fake.
ik ben op zoek naar een parfum die lang blijft zitten met als hoofdnoot vijg (en liefst geen opvallende tweede hoofdnoot zoals bijv. bij Jo Malone Wild Fig & Cassis) .
ik heb verschillende parfums en EDT geprobeerd (&other stories fig fiction, Philosykos, Un Jardin en Mediterranee) maar tot nu toe nog niets gevonden wat meer dan een paar uur blijft zitten.
Iemand tips?
Ik heb hem zelf nog niet geroken, maar heb eens op fragrantica gekeken (daar kan je op noten zoeken) en deze is mss interessant voor je? https://www.fragrantica.com/perfume/Mugler/Womanity-8766.html
L’artisan Premier Figuier misschien?