Straks is de stem van Sterrin op Annemiek doorslaggevend wat dom
Waarom die haat op Sandra? Jemig. Die vrouw heeft elke dag heerlijk gekookt en nu gaan ze haten.
Blijkt Sterrin opeens een zieke backstabber te zijn
Dit zou geweldig zijn!
Zou het wel mooi vinden als Sterrin dit niet tegen de rest heeft gezegd, en Annemiek er dan uitvliegt doordat Sterrin net de doorslaggevende stem op haar uitbrengt
edit: damnit ik typte niet zo snel als @NInja haha
Jongens wel allemaal zelf je onderzoek doen, hè!
Edit en fuck dan komt Do gewoon weer een ronde verder
Sterrin is nogal een special snowflake en wil niet op één van de anderen stemmen want dat is niet lief dus heeft ze afgesproken met Annemiek om op haar te stemmen en die staat daarachter.
Oh ik hoop zo dat die keuze backfired.
Wat is dit voor gaar plan dan
Het viel me trouwens op dat die kokertjes nu bij de eilandraad liggen, vorig jaar hadden ze die bij zich en gingen ze stiekem bij de ander in de koker loeren
Hoezo zit sjon bij eilandpraat? Is hij niet al een eeuwigheid geleden eruit gestemd?
Omdat Eilandpraat er pas sinds een paar weken is.
Die koppen van do, jayjay en robbert zodra annemiek praat.
En sterrin die er helemaal in op gaat
Jezus wat een zeikerd is die Annemiek, alsof Sandra haar bewust probeerde uit te hongeren ofzo? Janken dat ze alleen een pannenkoek heeft gemaakt voor dr. Je eigen eiland had zich ook net volgevreten aan vis en daar jank je ook niet om
Schatkaart met route naar de macdonalds, sowieso. Deze mensen krijgen alles dit jaar
Ja volgens mij denkt Annemiek dat ze heel goed in de groep ligt maar denken zij daar anders over
Annemiek heeft toch ook “haar” team laten vallen omdat ze verloor van Sandra
Haha alsof ze eindelijk de queen b rol kan vervullen waar ze al sinds de middelbare school van droomt.
Hahahahaha wat is dit dan
Huhhh wtf waarom stemde sterrin en annemiek op elkaar??
Whyyyyy
Haha ik dacht dat het aan mij lag?! Ik ben echt in de war.