Een soort… samensmelting?
Ghehehe ja wie weeeeet. Eindelijk!
Hoe Annemiek dat water in ‘dook’ ze plofte gewoon een paar keer vol met de muil in het water haha. En eeewl ja die octopus, maar ik denk na zoveel dagen honger stierenballen nog lekker lijken.
Ze moesten het woord Formatie maken tijdens de proef toch? Heb het idee dat dat een hint is naar de volgende aflevering en het samenvoegen van de eilanden.
Besef dat zelfs dit seizoen van expeditie sneller geformeerd is dan het nieuwe kabinet, dan weet je dat het echt lang duurt
Hoop zo dat Anouk wint op winnaarseiland, dan mogen Britte en Yuki het lekker onderling uitvechten hahaha
Vast de EcHtE samensmelting vandaag, ineens een overzicht van beide eilanden aan het begin?
Als ik Do was zou ik al die chocolade op die boot gauw in m’n bek proppen
Het verbaasde me dat ze zo lang naar die chocola keken zonder het te eten. Zelfs als ik niet uitgehongerd ben eet ik het sneller op.
Oke dus vandaag nog een proef, donderdag halve finale, zondag finale?
Huhj Robert ineens??
Formatiiiiie
Jaa ineens zien we alle eilanden!
Zo dat zou fijn zijn, is het eindelijk voorbij
Ik vind 2x per week expeditie ook echt tegenvallen, merk echt dat ik ertegenop zie soms maar nu was ik al benieuwd hoe het verder zou lopen
Hahah echt een lijdensweg intussen om het te blijven volgen
Jayjay is toch dik met Anna? En Robert ook
Hoezo wist ‘ie dit dan niet :’)
Yes janken
Volgens mij zag ik gister op insta dat de finale de 19e is, dus wat ze dan nog die 4 afleveringen gaan doen tot dan???