Expeditie Robinson #4

Van mij mag britte wel maar huis. Daaag

1 like

Vrees dat Jasmine gewoon naar huis gaat nu. Ook al ben ik geen fan van haar, ik vind dit wel naar.

4 likes

Ik heb het even half gevolgd en nu snap ik er niets meer van? Wat heeft britte nu precies tegen Jasmine gezegd waar ook yuki bij zat?

2 likes

De trust issues van Jasmine zijn nu op zich wel terecht

20 likes

Oke, leuk voor Britte als je nog een ronde verder komt maar zo’n move kan toch niet goed zijn voor je carrière :joy:? Ze maakt zich niet heeeeel populair bij het publiek zo.

1 like

Wat een shitshow

1 like

Ah joh dat is iedereen zo weer vergeten. Het is nou ook niet dat heel NL hiernaar kijkt.

En denk al helemaal niet dat casting directors zeggen: omg jij krijgt deze rol niet want je was zo gemeen in Expeditie Robinson.

4 likes

Denk niet dat jasmine ooit nog weer vertrouwen heeft in :sparkles: de mensheid :sparkles: maar misschien kan ze nog even met sterrin praten

12 likes

Sterrin had het waarschijnlijk goed kunnen vinden met slang Britte.

6 likes

Britte heeft gezegd tegen Jasmine dat ze liever eerlijk is over het feit dat Yuki zijn ring nog heeft en zij slechts 3 stemmen heeft. Dus dat het voor Jasmine en Yuki tactischer is om haar naar huis te stemmen, zodat ze allebei verder in de expeditie kunnen komen met het aantal stemmen dat ze nog hebben.

Dit met het idee dat Jasmine dan 1 stem op Britte inzet en zij en Yuki 1 stem op Jasmine kunnen inzetten om haar weg te stemmen.

1 like

Ja sterrin kon goed met annemiek dus waarschijnlijk kan ze goed met iedereen

Ik hoop toch voor jasmine dat yuki stiekem op britte gaat. Vind dit anders echt een naaistreek

1 like

Jemig ik vind het wel oprecht sneu voor Jasmine dit.

2 likes

Zou het lachen vinden als Horace ineens komt ‘trust nobody’

Maar dat is een ander programma

13 likes

Maar hoezo trap je hierin eigenlijk, is toch helemaal niet logisch

1 like

Waarom trekt Britte Yuki hierin mee? Ze doet alles zelf.

1 like

Maar dit slaat toch nergens op? Britte kan net zo goed dan al haar stemmen op Jasmine inzetten en Jasmine dus ook. Het is in geen enkele situatie voordelig voor britte?

1 like

Ik hoop dat ze 3 stemmen ofzo op Britte doet en het daarmee gaat redden

3 likes

Jasmine heeft 4 stemmen en Britte maar 3. Dus dan zou zij naar huis gaan

Of surprise, allebei op Yuki.

Ik hoop echt op de twist dat Britte eruit vliegt

1 like