Nice
Ik gunde het Anouk ook echt!
Hoop echt dat Jasmine niet zo naïef is om te geloven dat Yuki zijn ring in heeft gezet
Zou een hele goede stunt zijn!
Ik zie sowieso wel voor me dat J/Yasmine op Britte stemt omdat ze meer wrok heeft tegen haar?
Ik snap niet dat Anouk niet samenwerkt met Yasmine, dan kunnen ze samen Britte en Yuki wegstemmen
Haha wat als Britte die ring steelt en dan weg gooit ergens. Dat zou nog wel een leuke twist zijn
Ik ben echt bang voor een plottwist. Yuki mag niet naar huissss
Oh die gele bikini staat haar echt goed
De groep is wel zo klein dat een complot in een complot niet onopgemerkt zou blijven, denk ik. Dus mmm wat zou het nog kunnen zijn
Waarom blijven hun kleren allemaal zo mooi/schoon? En hun haar? Ik zou er echt uit zien als een zwerfkat na 28 dagen en onder de vlekken / gaten in mijn kleren
Verwacht nog een soort van verkapte sponsor Halve middag op het strand met een blauw shirt aan zorgt er voor mij al voor dat het wat grijzig lijkt
Britte moet niet zo huilie doen omdat ze zelf die ring niet heeft, haha
Ik snap echt niks van wat Yuki zegt.
Wat zou er gebeuren als Yuki zijn ring inzet en Jasmine en Britte allebei 1 stem op elkaar inzetten?
Misschien had Britte haar partner in crime dan niet weg moeten sturen? Misschien had ze dan nu sterker gestaan. Vind dat nog steeds heel raar van haar
Ja dit. Ze zou zelf in zijn plaats exact hetzelfde doen. Je wil voor jezelf toch het beste scenario
Ja, heel dom van haar. En nu huilie huilie doen. Man up.
Ik snap Britte niet, ze staat er nu toch gewoon goed voor? Yuki wil op Jasmine en als zij dat ook doet dan hoeft ze zelf niet naar huis
Ik snap ze allebei niet zo? Yuki kan toch niet van haar verwachten dat ze 2 stemmen inzet puur om Yuki een voorsprong te geven? En waarom jankt britte zo, ze kan toch gewoon 1 stem inzetten op Jasmine en niet doen wat Yuki vraagt?
Dit klinkt echt wanhopig. Huilt ze nou nog steeds?