Meh Sharry heeft nog superveel stemmen. Dus Tim zal wel echt gaan
Door dat broekje van yvette dacht ik even dat ze naakt was
Dit seizoen heb ik een heel ander beeld van de meeste mensen aan het begin dan nu aan het eind. Ikvond Fien, Yvette en Akwasi eerst leuk en Tim en Hugo vreselijk. Nu juist helemaal andersom.
Ooohhh wordt het toch nog spannend
Oh dat dacht ik. Ik kan helemaal niet rekenen en heb geen idee hoe je bij eender welke uitkomst moet komen helaas, maar ik snapte het gewoon even niet.
Ik ook. Als een van die 2 niet wint, word ik echt chagrijnig.
Hmm. Ik denk niet dat Shary het risico neemt om veel stemmen in te zetten, omdat zij ook wel verwacht dat anderen op Tim stemmen. Alleen gaan denk ik een hoop voor de brieven terwijl Shary die al heeft gelezen en ik denk dat haar stem daar door bepalend is.
De som
5 x 7 = 35
Min
7 / 2 = 3,5
Plus
7 / 3 = 2,33
Min
2
Plus
5 x 3 x 2 / 5 / 4 = 1,5
Is
33,33
FUCK OFF MET JE 1.
Ik weet dat emotie een grote rol speelt daar maar stel je kiest die brief en je ligt er daarna uit had je 10 minuten later ook die brief kunnen lezen en contact op kunnen nemen
Hoe hadden ze dit uit kunnen rekenen uit hun hoofd?
Sowieso, hoe lang zitten ze daar nou? Get a grip hoor.
Ik heb dit ook uit mijn hoofd gedaan, haha.
Maar ik zit hier wel met chips en een rosébiertje onder een dekentje, fris gedoucht én ik ben docent rekenen.
Niet dus, daarom liep Tim ook vast
Ik vind dit zo knap haha, ik kan echt niet hoofdrekenen. Zeker niet onder druk
Zo te zien hebben ze nu wel de 2019 reclame gevonden
Yvette haal die grijns eens van je smoel.
Sorry voor de haat.
Nee dan ben ik het ook echt kwijt. Ik denk nu weer aan de avonden wiskunde-huiswerk met mijn vader, horror.
Oh god ja drama. Ik aan de momenten rekenen uit het boek van groep 4 terwijl ik in groep 8 zat.
De directeur gaf me bijles breuken en procenten, begreep niks haha
Breuken
Ik ben goed in talen.
Haha sowieso dat Mariana niet voor de brief kiest