Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Maar hoe kon Shady Ann ook opeens die som oplossen ? Ze zei dat ze het doorhad maar ontbrekende kennis van Romeinse cijfers kan je toch niet opeens wel hebben? En er zijn dan superveel opties nog aarhhhhg

11 likes

Vind dat echt heeeel shady, en Eva die magisch weer haar schoenen aanhad

12 likes

Ja idd!

Shady-An kennende heeft ze afgekeken

4 likes

Nu ook nog een finale diner?

1 like

Ja dat vond ik ook zo frappant

1 like

Hoezo hebben ze nu ineens eten voor de finale. Waarom was daar wel budget voor en niet voor een fatsoenlijke proef

9 likes

2/3 van ā€œmijnā€ keuzes in de finale.
HUP HUGO HUP :heart: Haha sorry haterssss.

Maar Shary :sob::sob::sob::sob::sob:

2 likes

Lucky King ziet er weer uit alsof hij net een jonko achter de kiezen heeft

2 likes

Gelukkig nog maar 1 aflevering te gaan

Wat gaan we volgend jaar met zā€™n allen doen op zondagavond? Of geven we het weer een kans :skull:

1 like

Ik vind het trouwens zo tof wel om te zien dat Mariana gewoon een bedreiging was in de finale, als zij eerder vuur had dan had ze gewoon in de finale kunnen staan

18 likes

Ja snap niet waarom ze zijn oogleden niet vol pleuren met concealer want hij ziet er echt altijd stoned en of ziek uit

1 like

Hahahahahahahhaa nee joh
De programmamaker is de proef aan het schetsen
Op lijntjespapier met een balpen

6 likes

anders gaat de go tan over de datum

4 likes

Ik durfde niet mee te lezen i.v.m. spoilers. Echt jammer van Sharryā€¦

Het Brein achter de X-proef komt nu voorbij in Eilandpraat, maar ik vond het niet zo heel indrukwekkend.

2 likes

Het komt zo knullig over inderdaad

Hahahah Mariana dr shirt

Ja echt alsof ze dat tijdens het seizoen zelf hebben bedacht. Ik dacht dat ze dat echt maanden van te voren dedenā€¦ maar goed dat verklaart wellicht wel de simpelheid van de proeven dit jaar

2 likes

Sws is dit ter plekke bedacht. Die vent helemaal trots op dat kruis en dat de productie dan " Eh ja leuk maar wat dan?" En dat die man dan ā€œJa laten we die reken proef recyclen en dan iets met voor zoals altijdā€

1 like