Nou ik weet al dat het een saaie kutaflevering wordt door deze kokosnoot intermezzo
Jemig wat een hysterisch gedoe pff. Zou er echt niet mee kunnen dealen als er een type als Eva C in mijn leven zou rond lopen.
Je merkt dat er geen spanning is als ze deze beelden moeten gebruiken voor opvulling
Verwacht het onverwachte? Ja toch als een ding zeker is in ER zijn het wel die brieven
Waarom zit Eva overal met haar mond aan⊠eerst dat sinaasappeltje en daarna die kokosnoot. Ik zou dat echt niet trekken, ook al is het allemaal nog zo vies op dat eiland, andermans spuug hoeft echt niet.
Haha ik was gister bij een concert waar eva c de boel aan elkaar praatte
Ook daar was ze heel irritant
Hoezo praat je Engels tegen je moeder?
Ok je hoeft dus niet te winnen om filmpjes te kijken. Pizza is ook gratis, easy seizoen joejoe
Aww lief die vriendin en baby
Omdat ze in New York woont dus ik denk dat hij Engelstalig is opgevoed/ Amerikaanse man?
Knappe vrouw heeft Akwasi.
Volgens mij is Mariana met een Amerikaanse man getrouwd.
Klopt maar spreken ze dan onderling geen Nederlands? Nou ja.
Schijnbaar niet nee.
Zou wel mooi zijn als Mariana en Akwasi nog even een van de andere dames eruit kunnen gooien.
Lov hoe Mariana gewoon zeker is om door te gaan als Akwasi verliest maar alsnog iets met hem uit wil halen
Had iemand trouwens door dat ze zei âik hoop dat het een zwemproef isâ omdat Akwasi natuurlijk niet goed kan zwemmen hahah dat registreerde ff laat
Shady-An doet haar naam eer aan.
Jemig wat vals
Ja sorry hoor maar zo door iemands spullen vind ik wel een stapje verder gaan dan âhet is een spelâ
Wow dit vind ik echt niet kunnen