Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Nou ik weet al dat het een saaie kutaflevering wordt door deze kokosnoot intermezzo

3 likes

Jemig wat een hysterisch gedoe pff. Zou er echt niet mee kunnen dealen als er een type als Eva C in mijn leven zou rond lopen.

2 likes

Je merkt dat er geen spanning is als ze deze beelden moeten gebruiken voor opvulling

3 likes

Verwacht het onverwachte? Ja toch als een ding zeker is in ER zijn het wel die brieven

Waarom zit Eva overal met haar mond aan
 eerst dat sinaasappeltje en daarna die kokosnoot. Ik zou dat echt niet trekken, ook al is het allemaal nog zo vies op dat eiland, andermans spuug hoeft echt niet.

11 likes

Haha ik was gister bij een concert waar eva c de boel aan elkaar praatte

Ook daar was ze heel irritant

1 like

Hoezo praat je Engels tegen je moeder?

1 like

Ok je hoeft dus niet te winnen om filmpjes te kijken. Pizza is ook gratis, easy seizoen joejoe

8 likes

Aww lief die vriendin en baby

1 like

Omdat ze in New York woont dus ik denk dat hij Engelstalig is opgevoed/ Amerikaanse man?

Knappe vrouw heeft Akwasi.

3 likes

Volgens mij is Mariana met een Amerikaanse man getrouwd.

Klopt maar spreken ze dan onderling geen Nederlands? Nou ja.

Schijnbaar niet nee.

7 likes

Zou wel mooi zijn als Mariana en Akwasi nog even een van de andere dames eruit kunnen gooien.

Lov hoe Mariana gewoon zeker is om door te gaan als Akwasi verliest maar alsnog iets met hem uit wil halen :joy:

Had iemand trouwens door dat ze zei ‘ik hoop dat het een zwemproef is’ omdat Akwasi natuurlijk niet goed kan zwemmen hahah dat registreerde ff laat

5 likes

Shady-An doet haar naam eer aan.

6 likes

Jemig wat vals

4 likes

Ja sorry hoor maar zo door iemands spullen vind ik wel een stapje verder gaan dan ‘het is een spel’

13 likes

Wow dit vind ik echt niet kunnen