Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Haha ja wilde eerst ook nog die anderen er negatiever in zetten maar heb me maar ingehouden :nerd_face:

Hallo als je uit principe Mariana er niet in had willen houden omdat je van een ‘sterk’ persoon wil winnen had je Tim er ook niet uit moeten stemmen hè #hypocriet.
O en ik weet niet maar volgens mij hadden Yvette en Akwasi precies nul proeven gewonnen. Dus om nou te zeggen dat dat terechte finalisten zijn. Ik denk dat ik Mariana op dit moment nog de grootste ‘strijder’ vind. Maar ja vrees niet dat zij kans maakt tegenover Hugo die inmiddels ook weer van pizza is voorzien.

6 likes

Die blend-tv :joy::joy:

1 like

Hahahahaa ik heb net de aflevering gekeken via Videoland en lig al een kwartier dubbel om ‘Mariana niet in het touw bijten!’

1 like

Hahaha ik wilde precies hetzelfde posten, net alsof het tegen een onopgevoede kat wordt gezegd

3 likes

Hahaha ja ik vond hem ook echt goed

7 likes

Probeert er toevallig nog iemand via Videoland te kijken? Bij mij staan de laatste paar afleveringen er niet op? Nog iemand last van?

Ik heb maandag nog de aflevering van zondag gekeken

Hij was achterbaks en schijnheilig. Ik weet ook niet meer precies wat er was maar ik vind het een vervelend mannetje.

3 likes

Had ik gister met topmodel, zal wel weer een storing zijn

Zondagavond stond de aflevering van zondag er wel op, vorige week niet. Zo frusterend. Trouwens, de afbeelding die bij de aflevering hoort op Videoland bevat(te?) een dikke spoiler want je zag op die afbeelding de mensen die op winnaarseiland zaten met die tablet in hun handen. Zo stom, expres niet meegelezen hier en toen wist ik alsnog wie de proef ging winnen.

Ik heb kunnen kijken inmiddels. Mijn app had een soort error denk ik want hij speelde andere video’s af bij het aflevering nummer? Dus aflevering 13 was 12 etc…

Ik ben ook eindelijk bij met kijken dus kan weer meelezen hier. Ik kijk het terug en dat is eigenlijk wel prima, kan ik die saaie proeven doorspoelen :+1:

En de saaie eilandraad en dat saaie gepraat over alle bondjes. Dus eigenlijk gewoon de hele aflevering :face_with_hand_over_mouth:.

2 likes

Haha ja de laatste aflevering heb ik dat gepraat bij de eilandraad ook geskipt inderdaad

Ik begrijp de keuze voor Luuk Ikink als presentator van Eilandpraat écht niet… Maarja, ik vind sowieso dat hij hooguit sidekick had moeten blijven in tv-programma’s.

7 likes

of op de radio.

3 likes

Ik vind hem er altijd uitzien als de 22 jarige stagiair, kan echt niet geloven dat hij 36 is.

4 likes

Ja ik zou liever iemand hebben die ook zelf ervaring heeft met meedoen. Bijv Carlos, al is het natuurlijk ook niet makkelijk om host te zijn, maar er zit vast wel iemand tussen

1 like

Wow, ik had hem ook hooguit een jaar of 25 geschat!

1 like