Expeditie Robinson #3 (Deel 1)

Leeftijdshaming maarrr: ik vind het zo gek dat zij al 35 is?! Ze komt zo jong op me over

Zou Mariana dan toch winnen? Ik hoop het zo erg. Wellicht dat de proef daarom zo vroeg is, extra veel gekonkel op wie er dan gestemd moet worden haha.

1 like

Ik mis al die spannende proeven zoals dat ze zo lang mogelijk moeten blijven hangen aan iets, dit is allemaal zo saai

Vind ergens ook gek dat het zo op volgorde gaat want nu kon iedereen bij nummer 1 meekijken

1 like

Ja dat is altijd lastig bij memory, precies wat Mariana ook zei: als je een beetje pech hebt met de speelvolgorde wordt het gras steeds voor je voeten weggemaaid

Ja ik vind dit ook weer een gare proef. Is toch compleet afhankelijk van wie naast je staat. Ik bedoel, die kneus van ‘n Akwasi draait lekker ALLES om en laat het nog ff lang liggen ook dus tuurlijk pakt Eva al die paren

2 likes

Sowieso dat als Mariana wint dat Akwasi eruit gaat, is niet eens spannend want dat heeft Shary-An allemaal in de hand net haar extra stemmen

Maar Akwasi was wel als een broer voor haar. Zou ze dat echt doen dan? Ik denk dat ze dan eerder voor Eva gaat.

Wie wint de immuniteitsproef?

• Eva Koreman
  • Mariana
  • Yvette
  • Akwasi
  • Shary-An

0 stemmers

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik hoop dat Mariana wint :joy:

10 likes

Haha dit seizoen al zo vaak dingen nieuwe dingen gedacht :joy: het ging van Mariana is vet irritant naar oke ze mag blijven, Fien is leuk tot JEMIG doe eens wat anders dan je bondje, van Yvette is leuk tot meeloper en Hugo van irritant tot okeïg.

11 likes

Jezus vind je het gek alles overhoop

Nou idd hahaha! En akwasi vond ik leuk en nu ook niet meer.

2 likes

‘Niks, nada, nothing’

~ Akwasi, woordkunstenaar

14 likes

Ga toch fietsen man mens

‘Huh sharry wat doe je

Zij maakt zulke domme keuzes
Hoezo zou je iemand helpen

5 likes

Ook echt dom dat ze Eva wilt helpen terwijl er nog 2 mensen voor Eva aan de beurt waren?

2 likes

Akwasi’s muscles zijn ook gehalveerd lijkt het. Gaat dat echt zo snel als je niet sport

Oke ik denk toch Mariana niet gaan winnen. Zij gaat te langzaam vergeleken de rest.

Bloedappelsien :thinking:

1 like