Kutste seizoen tot nu toe. Allemaal flut robinson mensen op hugo na. De proeven zijn dit jaar ook veel minder fysiek maar veel meer met rekenen en balans. Vind ik ook helemaal kut
Ik weet weer waarom ik jaren niet keek. De beste die eruit vliegt: bondjes, bondjes, bondjes.
Wow wat lullig, zij had dus zowel handbal- als model-talent en kon kiezen waar ze haar werk van ging maken. Ik heb niet eens Ă©Ă©n talent
Excuse you, Hugo zou willen dat hij zoân baas was als Tim.
Op die meiden na vind ik hugo nu ng de sterkste. Niet de leukste wel de meest robinson waardig. Na tim ja. Maar ik vind t helemaal kut. Zelfs blendtv vindt al die bondjes kut
Ik hoop dat ze volgend jaar weer na de samensmelting een duivelseiland/verliezerseiland doen ipv ervoor. En aub geen winnaarseiland meer, of dan dat ze daar 1 dag blijven en weer terug komen.
En ik mis de zwarte stem ook heel erg
Ja ik denk dat winnaarseiland wel leuk is als ze gewoon voor 1 nacht doen en dat ze dan bijvoorbeeld mogen douchen.
Jezus wat vind ik Yvette en Akwasi irritant. Boeit mij nu niet meer wie er wint, als zij er maar voor de finale uitvliegen.
Zou ze Mariana dan ook daarvan kennen?
Ha, die link had ik nog niet eens gelegd. Maar het klopt, Mariana was destijds jurylid.
Haha echt hĂš, hoe Hugo daar een beetje thee zit te leuten en straks waarschijnlijk best wel fit in de finale staat
Eerst dacht ik nog, doe dan Hugo maar als winnaar. Maar ja wat heeft die nou eigenlijk gedaan, hij was niet eens super goed met proeven (1 individuele proef gedaan en gewonnen) en ja hij is goed met eten maar hallo hij is kok en er is nu veel meer eten te vinden dan op de andere eilanden.
Haha aaaah ik moest hier wel heel hard om lachen, maar helaasâŠ
Ik kijk echt vanaf het begin al ER en vind het sowieso minder leuk met bnâers, maar het is nu zooo stom. Idd winnaarseiland is niet meer 1 avond met tandenpoetsen of een champagnediner, dat leuke element is weg. Vroeger ging het veel meer over overleven en eten zoeken, nu gekonkel met stemmen. Zo jammerâŠ
Klerezooi
Ik vind akwasi echt een kneus. Een paar mensen vonden hem toch helemaal het einde hier? Ik vind hem zooo saai, niet sympathiek en hij praat poep.
Pff ik ga niet meer verder kijken. Ik vind het zo matig dat alle sterke spelers er 1 voor 1 uit worden gewerkt. En ja dat is het programma maar er blijven allemaal van die mensen over die mij zo niet boeien. Ik vond het veel spannender om naar Kalvijn te kijken bijv. of naar Tim.
Voor het eerst van mân leven eigenlijk geen zin om te kijken
Ik ga ât denk ik niet kijken vanavond, kijk het morgen wel terug zonder reclame
Ik zit klaar
Nou het wordt wel een verrassing wie de proef wint dit keer
Mariana zou zo leuk zijn!