Expeditie Robinson #2

Dit is misschien al 100 keer gevraagd maar ben benieuwd: Zou je mee doen aan dit programma?

• JA!
  • Hell to the fucking no

0 stemmers

Cargoship?
Vrachtschip bedoel je

Wie gaat er als eerste naar huis?

• Frank
  • Yvette
  • Eva Cleven
  • Mariana
  • Dionne
  • Kalvijn
  • Thomas
  • Akwazi
  • Anita
  • Berdien
  • Eva Koreman
  • Fien
  • Hugo
  • Jaap
  • Kim
  • Rijk
  • Rob Geus
  • Roy
  • Shary An
  • Tim

0 stemmers

Mij lijken de proeven wel echt heel leuk maar dat overleven zonder eten, douche en een beetje basisluxe nahhhh

Ik vind Jaap nu al zo leuk. En Yvette lijkt me super goed! En Rob Geus, man man man ben zo benieuwd hoe hij het gaat doen.

En Kim vind ik nu al helemaal ruk.

2 likes

Dit was meteen de eerste en laatste proef, of niet. Zijn er 10 in 1.

3 likes

Ik hoop Tim maar ik vind hem zo irritant door die reclame van m

Jaaaa ik ook, B&J hoort gewoon bij expeditie

1 like

Andersom bij mij. Het overleven lijkt me zwaar en heftig, maar wel een hele uitdaging. Ik zou alleen keihard falen tijdens de proeven.

Oooh Jan! :heart_eyes:

Ik zit ook echt te kijken van huh??? haha

Omg boer Jan in de reclame haha love dit

1 like

Ik denk dat overleven op een eiland nou niet bepaalt het beste in mij naar boven brengt :sweat_smile::sweat_smile:

Wie is Yvette ik heb haar even gemist.

En ik denk bij die proeven altijd que??? Kan je dat ff herhalen. Hoe doen ze dat daar joh

1 like

Ik las ooit ergens dat de uitleg heel gedetailleerd is en vaak een uur duurt, maar voor tv doen ze het snel. Ze mogen ook allemaal vragen erover stellen en beginnen pas als iedereen het snapt.

1 like

Wel met kanttekening dat ik als de wiedeweerga een personal trainer inhuur

1 like

Ik ben nu net begonnen, kan gelukkig meteen terugspoelen met het ziggo kastje dus hopelijk loop ik na jullie reclame weer een beetje gelijk want dan spoel ik die straks door :joy:

Aaaah oké dat verklaart heel veel

Stel je voor dat je moet beginnen aan de opdracht met de beknopte tv uitleg

3 likes

Hahahaha Ja ik zou denk ik zo’n irritant persoon zijn die steeds Heee wat moeten we doen JONGENS JONGENS WAT MOET IK DOEN

16 likes