Die roast was echt verschrikkelijk! Belgh, wat een goedkope grappen. Ozzie is de enige die niet zo’n neplach opzet.
Heb zo spijt dat ik ben begonnen met live kijken, als ik achteraf had gekeken kon ik dit allemaal skippen
Jep. Hadden beter iets anders kunnen bedenken
Dat zei m’n man ook al.
Echt vreselijk dit, ik wil gewoon Expeditie kijken en niet een stomme live show met roast
Die reclame van net van Lidl is nog minder erg en die is juist cringey bedoeld…
Iedereen die daar nu zit baalt zeker flink, ze hadden gewoon thuis kunnen blijven :’)
Zo te zien mis ik nog niets. Al is het voetbal nog niet veel beter
Ik vind dat ze de namen van de bn-ers die er zelf zijn uitgegaan niet meer zouden moeten noemen, geen beelden meer tonen niks. Weg al je gratis reclame en bekendheid, denk dat ze dan wel 2 keer na denken voordat ze er zo uitstappen
Guess what
Was eigenlijk ergens ook wel te verwachten. Half uur echte beelden van de proef, rest van de aflevering uur pure onzin.
Waar zijn alle onbekenden eigenlijk??
Omg hahhhahahahah cringeeeee
Nou dat zag er uit alsof het dak er af ging
Aisha leek niet eens moeite te doen om een leuke performance te geven.
Die zijn nu ook blij dat ze thuis zijn gebleven
“Ziggodome gaat uit z’n dak!” Op de achtergrond allemaal mensen die bewegingsloos op een stoel zitten hahaha
Nou een half uur later en ze gaan eindelijk iets van de finale(dag) laten zien hoor Erger me kapot tot nu toe. Altijd al zo’n bouteinde aan een leuk programma (al vond ik dit seizoen weinig aan), maar nu met deze liveshow nog 10x zo erg.
Ben benieuwd of we voor de volgende reclame verder komen dat de proefuitleg
Ik vind Do knapper zonder make-up en met dat beachy haar. Wat een mooie vrouw zeg.
Dat vind ik ook… ze heeft echt geen make up nodig
Krek hou eens op over topsport!
Ben zó benieuwd