En ze heeft een herseninfarct gehad? Wow ik weet echt niks ga nu alles lezen.
Ik vind die stralende lach van Loiza ook zo mooi!
Kan roelof eens ophouden met praten aub
Loiza kreeg blijkbaar reacties van mensen met de vraag of ze krullen heeft van haarzelf, omdat ze zoveel krullen had op Expeditie.
Zegt ze: “Nee ik stond daar elke ochtend met de krultang”
Hahaha jaaa ik ga stuk
Heb hem net teruggekeken, vind het echt ontzettend jammer dat Loiza toch nog net voor de finale naar huis is! De enige leuke die er nu nog in zit is Jan maar ik denk dat hij in de halve finale gaat stranden.
Voel me echt een zuurpruim maar heb oprecht geen zin in de finale meer🙈 Heb nog nooit gehad dat ik op sit punt iedereen zo ontzettend kut vond
Net Kruimeltje
Ik vond het wel grappig dat in Eiland Praat nog even werd benadrukt dat de liveshows alleen zijn voor de mensen in de Ziggo en niet voor het publiek thuis. Maar als ik er dan zo over nadenk krijgen we dus gewoon een normale uitzending van de finale en dat is dus veel beter dan shows om de tijd op te vullen
Nee mag niet maar ze letten er wel op dat dat soort dingen niet heel erg in beeld gebracht worden
Ik zag gisteren Laurie met uitgaan. Niet heel bijzonder, wel grappig zo in 't wild. Maja eigenlijk is ze een on’er. Zoals 't programma zo graag benadrukt.
Haha, Laurie is in het dagelijks leven actrice. We kwamen er vorige week achter dat zij in een filmpje van een e-learning op het werk zit . Gelukkig heb ik die e-learning al gehaald hahaha!
Gaan er nog veel mensen kijken vanavond? Mijn vriendin en ik gaan wachten tot we kunnen terugkijken, dan slaan we de reclames en de saaie praatstukjes over en wordt het een stuk korter
Twijfel heel erg om te gaan kijken… Er zit echt niemand leuks meer in. Behalve Jan natuurlijk.
Ik kijk al weken niet meer. Vond er geen hol aan dit seizoen. Volg alleen dit topic voor een soort samenvatting. Veel leuker en sneller.
Er zit niemand meer in bij wie ik hoop dat hij of zij wint, maar er zit wel iemand in die ik graag vanavond zie gaan. Vandaar dat ik nog kijk en ik kan gewoon niet ineens stoppen met iets. Ik moet nu ook gewoon weten hoe dit afloopt.
Ik weet ook niet zo goed of ik ga kijken… Beetje jammer hoe het dit jaar is gespeeld.
Ga nog steeds stuk om Greg met zn Laura
Team Jan!!
Op de een of andere manier vind ik Gregory heel leuk haha.
Ik ook! Maar vond ik al voor expeditie haha