Zo hoeft hij tegen minder sterke te strijden en heeft hij meer kans om te winnen.
Waarom dan niet eerst Robin eruit stemmen?
Loiza gaat toch al haar stemmen gebruiken, en ze gaat op robin
Ja ik zou dit ook slimmer vinden. Vooral met het risico dat Robin de volgende nog kan winnen.
Omdat dan nog kans is dat Steven er zelf net voor de halve finale uit wordt gestemd
Om kamp onbekend te vriend te houden denk ik. Als hij nu op Robin stemt is hij de volgende aflevering de lul omdat alle onbekenden tegen hem zijn.
Maar als Loiza er vandaag uitgaat, dan is hij toch ook de volgende? Hij is sowieso dom bezig.
Krek zou sowieso op Loiza stemmen dus waarom zou steven express verliezen zodat t zeker is dat Loiza eruit gaat… ik denk dat hij voor robin gaat
Hmm misschien rekent hij erop dat Robin vanavond meerdere stemmen inzet?
Waardoor Steven er volgende week dus meer heeft dan Robin en hem er dus uit kan kicken
Hebben die hierna nog genoeg?
Hoeveel heeft laurie dan nog?
Maar dat kan niet als Robin volgende week wint…en die kans is wel groot dan. Dus dan staat Robin in de finale, is voor Steven wel een sterke tegenstander.
Ik vind het ergens ook verdacht dat de programmamakers dit hele plannetje al zo hebben laten zien… Misschien gebeurt er dus juist iets anders haha
Ja dat hoop ik
Ik hoop iig op een mooie plottwist. Dit hele seizoen is tot nu toe 1 anticlimax.
Heel diep dit allemaal Loiza.
Die muziek weer lol
Loiza heeft het wel allemaal goed door (niet alleen nu, maar ook eerder al)
Ja dat ik hoop ik ook, maar ik vrees het ergste… nu ze al het afscheidspraatje van Loiza laten zien
Dat lachje van Loiza insert drama
Steven is echt debiel haha? Hij zet zichzelf echt voorschut
STEVEN KOM OP