Robert Kraanenborg en die Roeland van vorig jaar vond ik ook heel irritant haha
Bertie en Ryanne zijn mijn favo Robinsons. Die opmerkingen van Ryanne waren echt geweldig en Bertie was echt een baas in dr eentje.
Ja Ryanne! En toch vond ik Dave Roelvink in Robinson ook wel heel erg leuk!
Gigantische Donny Roelvink-overkill.
Dat ja! Als je redelijk in de groep ligt, niet teveel opvalt, dan kom je vaak gemakkelijk naar de laatste dagen. Of je enige survival skills hebt lijkt dan niet uit te maken
Nou alle onbekende Nederlanders zijn bekend hoor: kamp zuid
Wanneer begint het eigenlijk?
Dacht 2 september
Expeditie Robinson is vanaf donderdag 6 september wekelijks om 20.30 uur te zien op RTL 5.
Het kamp van de onbekenden is net bekend gemaakt!.. zou dit het dan zijn? Of komt er nog een kamp noord met bekenden? Er zijn zo weinig bn’ers nu.
Ja het valt mee inderdaad!, maar in vergelijking met vorig jaar is het zo’n verschil hahaha. Maar ik denk dat er nog een kamp komt, anders hadden ze dit we Kamp Noord genoemd denk ik.
ik vind “team van de onbekenden” of “de onbekende nederlanders” toch zo’n ongezellige benaming.
Beetje Donny overkill (keek iemand ook into the waves? Zat hij ook in) maar van Dave krijg ik nooit genoeg dus ik ga het sowieso kijken sterker nog, afl 1 al gezien hahaha love it
Haha er was afgelopen weekend een interview met Dries in de Volkskrant, en er stond in dat Donny eerst metselaar ofzo wilde worden en toen heeft Dries letterlijk tegen hem gezegd dat hij dat zonde vond want waarom zou je niet op de fame van de familie meeliften? Dus nee ze hebben echt niets beters te doen hahaha.
Er komt denk ik nog een kamp, ergens in de omschrijven van het team van de ‘onbekenden’ staat dat hun het opnemen tegen team noord en team zuid.
Edit: hier dus:
Ik wil nog wel een kamp zuid hoor! Kommadooor met die C-BNers, ik hou der van.
Dan voelt het voor mij iig weer alsof ik robinson kan kijken met alleen maar onbekenden
Weer een nieuwe! Veel reacties zeggen Stijn Franssen maar ik ken haar het
en Spangas!
Het kapsel matcht wel met dat van Stijn.