Kaj deed het wel super goed! Ik vind Nienke echt geweldig haha! Ben zo benieuwd naar de rest.
Ahh Nienke is echt leuk.
Best een leuk clubje tot nu toe (als we de deelnemers goed geraden hebben tenminste)
Ik vind die Nienke echt zo niet leuk? Ben best verbaasd dat zoveel van jullie haar leuk vinden, wat mis ik precies?
Wel jammer dat het geen Douwe Bob is maar Jody Bernal muuuuuuh. En ik hoop dat Bas Muijs meedoet, ik was vroeger echt verliefd op hem tijdens GTST.
Jaloersssssss .
Ohhhhh nou ik ‘ken’ ze wel allemaal maar vind ze niet zo heel boeiend. Denk dat Nienke nog wel heel irritant kan worden a la Soundos maar misschien zien we haar wel van een hele andere kant en doet ze alleen maar alsof op YouTube.
Die met die rolschaatsen is iamaisha, rapper dacht ik? Je ziet een pluk geel haar in het begin en keek daarna haar insta story en ze heeft geel haar!
Dit is echt m’n jam. Vooral de tekst ‘schat je loopt als veels te lang met die haren’
Love it.
Jaaa! En “ja gaat uit maar kan de huur niet betalen”
Haha yaaaasss
Ik luister serieus “ik ga het maken” dagelijks😜 dat nr gebaseerd op dr track van Ruth Jacott van ali B op volle toeren
Ik denk Boef! Aan zn bewegingen te zien. Maar Josylvio zou ook kunnen idd
Ze geven bij iedere deelnemer een hint
Jody Bernal - dans moves (que si que no?)
I Am Aisha - draagt rolschaatsen in de clip 'zulke dingen doe je
Donny Roelvink - is veel bezig met sport
Steven Brunswijk (BraboNeger) - in het filmpje zijn bosschebollen te zien en het meisje zegt “wel betalen hé” wat kan slaan op een video van hem.
Nienke Plas - “Grapje” schijnt een uitspraak te zijn die ze vaak maakt?
Josylvio? - heeft een album die Twee Gezichten heet, daar zou dat masker dan op kunnen slaan? Ik heb geen idee ken hem niet hahaha
Kan die nienke echt niet uitstaan. Maar ik denk dat ze op tv ineens heel anders is ofzo.
Hahaha goede omschrijving van nergens echt bekend van zijn en toch een ‘bekende’ Nederlander zijn.
tot nu toe word ik niet echt enthousiast. heb sterk het gevoel dat ze een nieuw publiek willen gaan aanspreken, i’m old😭
Volgens mij is het bij die foto van Nienke vooral de grap dat ze bij een daadwerkelijke plas staat haha, en dat er daarom geintje bij staat.
Ojaaa! Duhhh. Ik dacht dat door een reactie van iemand op insta. Maar Nienke bij een plas is inderdaad wel een logisch “grapje”
Lijkt me trouwens echt leuk als Jeroen Pauw mee zou doen, heb niets met hem verder maar ik zie hem wel op een eiland leven.
Ja die heb ik ook weleens beluisterd, leuk nummer! En Ruth Jacot is een baas. Zo mooi, haar teksten.
ik kijk uit naar het moment dat Bas Muijs wordt aangekondigd en iedereen zegt WIEEE???