Die Brody, I caaaan’t
En zien we nou in het voorstukje van volgende week dat Viktor seks heeft met Renan?
Haha volgens mij wel! Renan is ook haar ex toch? Brody zal wel weer helemaal door het lint gaan.
Ja haha vreselijk. Waarschijnlijk doen ze dat wel voor extra drama, zodat er geruzie komt over de kamerindeling enzo.
ik ben nog bij het begin van de aflevering (dat ie met koffers gooit) en ik vind hem zooooo dom dat ik eigenlij niet verder wil kijken. ik erger me er ook aan dat hij ALLES wat ie zegt herhaalt “ik ben gek, gek, gek, gek”
alsof hij de nadruk wil leggen op dat woord, maar het komt heel dom over
Ik vind het bijna niet leuk meer om te kijken door die agressiviteit
De agressiviteit is dit seizoen echt erg, maar vooral Brody is extreem.
Je ziet duidelijk wanneer hij gedronken heeft, dat hij altijd een woede uitbarsting krijgt
Ja same. Heb de aflevering van gisteren nog niet gezien maar vind het niks aan zo.
Bij Brody zit er echt geen enkele hersencel in zn hoofd he, de tablet gaat en hij zegt “boys, boys, ff neutraal”. Je bedoelt centraal gast.
En ik vind Viktor echt een dom wijf, waarom houdt ze diaz zo aan het lijntje. Maar moet er wel om lachen dat hij denkt dat hij het helemaal voor elkaar heeft bij haar.
Ik moet bij Brody aan iemand denken, maar kan Mn vinger er niet opleggen. Iemand die me verder kan helpen?
Verder vind ik het erg aggressief en veel te ver gaan. Je wil toch niet bij die gasten in een huis zitten? Ik zou iedere avond weer bang zijn wat er nu weer zal gebeuren.
Ik vind het ook echt bloedirritant dat brody steeds zegt: ik ben de baas want ik ben de oudste. Wat zijn dat voor kleuterteksten. En steeds die middelvinger, zo kinderachtig. En die tattoo’s op zn gezicht? Echt bizar. Hij leest ook steeds die tablet voor omdat hij vindt dat hij de baas is. Wtf.
En die angelica vind ik ook vervelend. Kan zij niet normaal praten? Ik vond het trouwens wel grappig dat stacy en lena gingen vechten en dat zij volgens mij riep: oh kijk uit voor het haar. Hahaha want je mag wel krassen op je kop, maar geen extensions beschadigen
Ik verbaas mij er steeds over dat die mensen nog zo jong zijn. Lena 19 jaar? Dan mag je net legaal seks hebben en dan ben je zo? hoe kan dat? Waar zijn die ouders? Waar is het misgegaan? En dan zeggen dat ze advocaat wil worden, waarom beschermt niemand die mensen tegen zichzelf? Maar wel kijken he, leedvermaak…
Hahahqhahahhahahaha ja dat hij de oudste is ja wtf
Ze is ook constant aan het twerken. Zo irritant.
heb net de aflevering terug gekeken, jeez wat een drama weer.
Vond trouwens wel een beetje dat Viktor die gast aan t lijntje hield, hij deed wel echt zn best en ze had toch ook wel vorige x kunnen zeggen dat t niks ging worden. Als je ook bij m in bed gaat liggen snap ik best dat hij denkt dat t wat kan worden
Verder vind ik elias eigenlijk best lief? en robin ook wel? ja t zijn wel ‘mannetjes’ hahaha maar hebben wel een klein hartje denk ik. Viktor Djessie en die ex van elias (weet haar naam ff niet) zijn ook lieve meiden geloof ik
“Eén woord: bad Brody, baby”
Die Michella hahahah verdomme
Dit dus.