Escaperooms

Ahh, nou echt een aanrader die EXIT spellen!
De beste eacape spellen die ik tot nu toe heb gedaan.

Ik ga even op onderzoek uit :stuck_out_tongue: Heb nog een cadeautje nodig voor een vriendin waarmee ik dit altijd doe!

1 like

Is dit nog een ding? Ik ga op vriendinnenweekend in de buurt van Gouda, weet iemand daar een goede?
Liefst een niet zo eng (haha) en 1 die pregnantproof is…

Wij hebben vandaag School of Magic gedaan im Roosendaal, met Harry Potter thema. Was erg leuk! We hadden het idee dat we in het begin een beetje sloom waren, maar he het was ook al 2 jaar geleden dat we voor het laatst een gedaan hadden door corona. :joy: Maar de medewerkers zeiden dat we het goed gedaan hadden. Uiteindelijk waren we eruit met 11.47 op de klok.

1 like

We willen binnenkort met alle neven en nichten een escape room doen, maar twee nichten houden niet van enge escape rooms.
De meeste escape rooms die de hoogste waarderingen krijgen zijn best eng of ver weg.
Welke escape rooms raden jullie aan die echt heel goed zijn? Spannend mag wel maar niet schrikken of geesten bijv.
Liefst in Zuid-Holland of Noord-Holland.

Ik ben in zandvoort geweest een tijd terug. Daar hadden ze verschillende. Wij hebben er toen 1 gedaan in een mijn ofzo, maar er was er ook 1 van de formule 1.

1 like

https://www.escape010.nl/index.php

Ik vind de kamers van escape010 echt heel goed! Hoe groot is je groep? Want ik zou eigk nooit een kamer met meer dan 6 doen. Ik vind 4 mensen qua aantal ideaal en dan op elkaar wachten of 2 kamers boeken.

https://www.breakoutrotterdam.nl/

Deze vond ik ook leuk! Weet niet meer welke ik toen gedaan heb.

En deze in delft heeft wel een paar schrikeffecten maar echt niet eng en heeeel vet ook!

1 like

The Dome in Bunschoten! Echt heel tof!
Ik hou ook niet van enge dingen en deze vond ik goed te doen qua engheid.
Het is een beetje futuristisch en zeker geen geesten/spoken etc.

1 like

We zijn precies met 6 dus kan net inderdaad

Bedankt voor alle tips, ik ga ze in de groep gooien. Genoeg ideeën in ieder geval, thanks!