Haha die bruine gatenlaarzen.
Soms denk ik weleens, ik heb in mijn tienerjaren zo veel op internet gezeten, zonde eigenlijk dat ik nooit een legendarische troll ben geweest. Dat zat gewoon écht niet in me, hahahaha. Grace, ernstige zeikerd since 1988.
Want? Daar heb je je tienerjaren voor nodig? Meid, je hebt nog een heel troll-leven voor je.
Dank je voor je mooie woorden. Je hebt gelijk, dromen kunnen altijd nog uitkomen.
Ik zat trouwens op een Amerikaans forum tussen 1998-2006 ongeveer (heb nog steeds contact met een paar meiden), en daar hadden we een faker die deed of ze kanker had dat was zoooooo heftig.
Jaaaaa, ze verkochten toch zoiets bij Sacha toen. Was een hele hype. Heb ze zelf nooit gehad trouwens.
KARS!!!
kasper?? leeft die nog??
moderator GUUUZZZ??? en iemand die opeens een relatie met hem had??? wie was dat ookweer?
nee ik ook niet hahah
Oh in die tijd was er toch ook nog iemand waar veel gek op waren. Becky Lou ofzo?
jaaa nu je het zegt…
Go big or go home, zal ze gedacht hebben.
ff gegoogeld
Darjeeling of zo?
same! kwam hem tegen op defqon een paar jaren geleden
tiesto look a like
Dit! Nou ja, mijn biecht was Hella en dat heb ik hier ook weer genoemd. Dus eigen schuld…
WTF
Wat is er met Roxy? Geen idee wat je bedoelt, denk alleen maar aan GTST
ik weet niet wat je bedoelt met gtst, maar roxy was een populair item op het forum, ergens in 2005 gok ik.
Die van sugababes?