Ik heb toevallig afgelopen weekend deze binnengekregen: https://www.roestvrijstalendrinkfles.nl/product-categorie/flessen/
Stukje goedkoper en vind hem heel fijn tot nu toe
Ik heb toevallig afgelopen weekend deze binnengekregen: https://www.roestvrijstalendrinkfles.nl/product-categorie/flessen/
Stukje goedkoper en vind hem heel fijn tot nu toe
Mijn lievelingsflessen zijn van Klean Kanteen en van Hydroflask! Lekken allebei niet, goede isolatie dus je drinken blijft lang warm/koud en ik vind ze er ook leuk uit zien. Van beide bestaan ook verschillende ‘bovenstukjes’ dus als je ooit wilt wisselen van manier waarop je drinkt kan dat gewoon. Mn hydroflask heb ik met Hydro Flip bovenkant en daar ben ik super tevreden over.
Verder ben ik fan van Sigg flessen, maar daarvan heb ik alleen de niet-isolatie variant gehad. En Dopper heeft tegenwoordig ook stalen flessen, zowel enkel als dubbelwandig, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Dat heeft dus zeker heel veel zin <3
Ik heb er 50 en vind dat zelf heel fijn. Ik draai niet zo vaak een hete was (wat je voor make up verwijderen wel nodig hebt) en gebruik er soms ook 2/3 per dag. Ik heb er ook een aantal apart voor het verwijderen van nagellak ed.
Hoe krijg je die weer schoon? Of gooi je ze gewoon weg?
Ik laat ze een half uurtje weken in kokend water met vanish (dit zal vast niet erg duurzaam zijn, sorry). En daarna in de hete was (60 graden, met mn beddengoed/ondergoed e.d.). Soms zitten er nog wel vage vlekjes van waterproof mascara in, maar so be it.
Aha! Maar @Tom_Riddle en ik zijn vooral nieuwsgierig naar de nagellak, krijg je dat eruit? Uitkoken in aceton?
Redelijk, rode nagellak blijf je natuurlijk wel zien en je zult ze niet tot in de eeuwigheid kunnen gebruiken. Nu draag ik niet zo vaak nagellak dus heb ze ook niet zo vaak gewassen eerlijk gezegd. Denk dat jullie hier niet zoveel aan hebben, sorry.
Ga het wel een keertje proberen. Sowieso lijkt dat uitkoken me wel handig, bij mij zitten die dingen onder de mascaravlekken. En ik heb bij een aantal olie gebruikt, dat krijg je er ook niet meer uit.
Ik heb nog een zakje wasbare wattenschijfjes te koop. Ik gebruik ze nooit. Ik weet niet of er iemand geinteresseerd is? Ik zal thuis een foto maken.
Ik wel, wat vraag je ervoor?
Ik zou ze graag overnemen! Ik wou ze sowieso gaan bestellen
Mocht @Jenn geen interesse meer hebben, wil ik wel als reserve
Ik heb er nu 10, maar merk dat dat net te weinig is. Ik vind het wel superfijn en wil nooit meer terug naar wegwerp!
Ik heb zo’n kristal deo gekocht, moet je die na gebruik droog maken? En maak je hem schoon door gewoon af te spoelen?
En hebben jullie tips wat goed werkt tegen kalkaanslag?
Ik heb zo’n aluinsteen, bedoel je die? Op die van mij staat dat hij langer meegaat als je hem droogmaakt na gebruik, dus dat doe ik wel ja. En ik spoel hem idd gewoon af.
@Jenn @Applepie @En_17_Anderen sorry sorry helemaal vergeten! Ik ben over een uurtje thuis en dan ga ik even fotomaken
Ik weet niet of dit perse slecht is voor het milieu (duurzaam zal 't wel niet zijn) maar toen ik in het buitenland woonde maakte ik altijd met transferwise geld over naar een buitelandse rekening. Scheelt heel veel geld per transactie
Ja ik heb nu uiteindelijk ook maar transferwise gebruikt, misschien moet ik het daar maar bij laten. Was ook wel een beetje een random vraag in dit topic, maar ik dacht, hier zitten vast de meeste ASN’ers hahaha
Nee nog niet, stom eigenlijk. Maakte eerst heel veel schoon met azijn maar laatste tijd niet zo. Ga het weer eens proberen!