O, ik vind het voor een scriptie niet echt geschikt, tenzij het inderdaad het standaard lettertype van een organisatie is. Ik vind het een beetje in de categorie Comic Sans vallen. (Ik heb in het basisonderwijs gewerkt en daar werd het veel gebruikt omdat de a in dat lettertype geschreven wordt zoals je het aanleert in groep 3, dus zeg maar deze a in het apenstaartje @. Dat is ook zo met Comic Sans.)
Ik gebruik altijd Times New Roman was ook verplicht vanuit de universiteit volgens mij.
Is een beeldschermbril die blauw licht filtert echt de moeite waard, of vooral gehypet? Ik merk dat ik de lenzen soms uit mijn hoofd knijp gedurende de dag door het staren naar mijn laptop en heel vermoeide ogen krijg, dus lijkt me best chill.
Ligt btw niet aan mijn lenssterkte of lenzen want heb dat al laten checken. Zie wel minder contrast tussen bepaalde kleuren en dat kan het ook zijn maar kan daar verder weinig aan doen.
Bij de opticien waar ik het ging vragen zeiden ze dat die filters niet wetenschappelijk bewezen zijn. Je zou even kunnen googelen op âscientific evidence blue filter glassesâ ofzo, misschien vind je dan wel wat bronnen.
Mijn optometrist heeft ze en zei dat het wel echt werkt, maar dat je net zo goed een goedkope van kruidvat of zo kunt kopen.
Ik vraag me net dus af⊠dragen jullie altijd je Id/paspoort bij je? Ik heb altijd mijn ID bij me namelijk.
Viel me afgelopen week al op bij Erica van Chateau Meiland dat ze zei dat ze niks bij zich droeg (ook geen rijbewijs) en net zie ik Bonnie in haar nieuwe vlog de Id bewijzen van Nick en haar ook apart leggen.
Ik heb altijd mijn ID mee inderdaad.
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij. Mijn paspoort gebruik ik alleen voor reizen.
Het is overigens gewoon verplicht om rijbewijs/ID bij te hebben vandaar dat ik het altijd bij heb. Je zal maar net een keer aangehouden worden en het dan niet bijhebben.
Dat dacht ik dus ook. Maar het schijnt dat wanneer je hem niet kan laten zien later ook op het bureau mag laten zien/opsturen, heb ik weleens gehoord.
Ik heb geen ID kaart meer sinds die verlopen is dus heb altijd mijn paspoort in mân tas (en rijbewijs). Wel onhandig dus overweeg wel weer om een nieuwe ID kaart aan te vragen.
Klopt niet, politie/boaâs kunnen meegaand zijn. Maar als er iets is (aanleiding) en je kan op 1e vordering niet tonen kan er een boete van 100 uitgeschreven worden. Soms heb je geluk, en willen ze bijv even wachten, maar vaak genoeg niet (ambtshalve ervaring mee)
Ik heb altijd mijn rijbewijs mee en nooit mijn paspoort binnen Nederland. In het buitenland afhankelijk van of er een cijfercode kluis is, altijd een kopie van mijn paspoort of paspoort.
Rijbewijs meestal wel, want die zit in mijn portemonnee. Maar die neem ik niet speciaal mee als ik een stukje ga wandelen of zo.
Rijbewijs is binnen Nederland overal gewoon een geldig legimitatiebewijs, dus daarnaast nog een ID/paspoort is niet nodig (@Stofdoek)
Ja precies. Je moet dan maar net de goede treffen. Heb hem gelukkig altijd bij me. Maar omdat Erica Meiland echt zoân antwoord gaf op een manier van âwat vraag jij me nou?â dacht ik al van: je moet dat toch gewoon bij je hebben? Voor mij is het een soort van standaard iets.
Vaak kun je het ook op de computer aanpassen, scheelt weer een bril.
Zelf heb ik de helderheid en contrast lager staan, wat rustiger is voor mijn ogen. Als die hoog staan krijg ik meteen koppijn en droge ogen.
Standaard mijn rijbewijs, maar ook mijn paspoort. Terrein waar ik werk is rijbewijs niet voldoende.
Ik heb mijn rijbewijs in mijn telefoonhoesje gepropt dus die heb ik altijd bij me.
Iemand enig idee hoe ik aan mijn simkaartnummer kan komen? Ik heb dat kaartje niet meer waar die bij zat
Ik heb android dus het kan niet via de telefoon zelf en via internet kom ik uit op een app maar die doet het niet
Ik kan morgen wel bij de lebara klantenservice terecht maar zou het nog liever nu fixen zodat mijn nieuwe telefoon er morgen al is
Blijkbaar niet hahah daar staat wel iets op maar dat is niet het goede nummer