Geen Franse kaas maar ik vind Père Joseph ook echt heel erg lekker, en volgens mij ook nog best mild?
Bij mij ook met DHL. De keren dat ik niet zo heel veel had besteld, kwam het gewoon door de brievenbus. Maar het heeft ook 1x bij de buren gelegen inderdaad.
DHL idd, ligt aan je bezorger wat hij doet. Bij mij meestal naar de buren maar ook wel eens naar een pakketpunt.
Weet iemand toevallig of het lekker is om even op het strand te liggen? Ik verwacht geen 25 graden maar denk dat het in de zon wel oke is?
Ja, zeker doen!
Ja wordt top vandaag!
Ik wil een mail aan drie personen (docenten) schrijven, maar hoe zouden jullie de aanhef doen? Het betreft 2 vrouwen en een man, ivm hun functie moet een van de vrouwen denk ik achteraan.
Beste mevrouw X, beste heer Y en beste mevrouw Z
of
Beste mevrouw X, heer Y en mevrouw Z
Of nog anders?
Volgens mij kan dit allebei prima!
Iemand een idee van welk dier deze ontlasting is? Onze zandbak zat er ineens vol mee, nadat die een paar weken niet gebruikt is door slecht weer. Hij is wel afgedekt ivm kattenpoep, maar er is dus een ander dier dat er wel in komt.
Hallo allemaal
Beste allemaal zou ik doen, maar weet niet hoe informeel je opleiding is. Anders zou ik voor optie 2 gaan want die eerste is zo lang en omslachtig met 3x beste. Bij beste vind ik meneer trouwens passender dan heer.
Beste allen?
Lijkt op slakkenpoep
Oooh, dat valt mee! Ik was al allemaal nare knaagdieren en ongedierte aan het afgaan. Zijn veel slakken in de tuin, dus kan heel goed.
‘Beste docenten’
Bruine bonen zijn zachter van smaak en structuur.
Zwarte bonen zijn chill bij tex-mex voer, bruine bonen niet.
Ik heb nog nooit wat via airbnb geboekt, maar alles lijkt daar veel goedkoper dan op bijv booking. Zitten er na data selecteren en alles invullen nog extra kosten aan verbonden? Of als je gewoon selecteert op Airbnb is dat dan wat je krijgt oid? Vind het prijsverschil zo groot!
Je moet even doen alsof je boekt want er komen vaak nog service en schoonmaakkosten bij maar als je eenmaal hebt betaald komt er niks meer bij! Maar het is ook logisch dat het goedkoper is he want het is van particulieren