Durf te vragen #5

Nee, vond ik niet. Ze zijn heel slap, dus er kan niet veel in en ze scheuren snel. Vond die van de praxis fijner! Mn broertje heeft nu die van de gamma, die bevallen ook goed.

3 likes

Ik heb geen ervaring met die van Ikea, maar aan het eind van mijn verhuizing waren bijna alle dozen van de Action kapot, en ik had ze echt niet supervol gedaan ofzo

1 like

Die van de gamma zijn ook kut, vallen van ellende uit elkaar of je moet ze maar half vullen. Ik heb zelf verhuisdozen van Allsafe van mijn zus te leen, die zijn super stevig! Kun je ook online bestellen.

1 like

Ga naar de supermarkt en vraag om bananendozen! Gratis, gerecycled en super stevig! Enige nadeel is dat ze niet op te vouwen zijn dus wellicht moet je meerdere keren dozen halen haha

5 likes

Voor lichte troepjes wel oké, maar zou je boekenverzameling er niet in verhuizen.
Ik vind die van de praxis wel prima.

1 like

Iemand toevallig enig idee of ik deze ook in Nederland kan vinden of online kan bestellen ergens? Google levert eigenlijk niets goeds op

Dit misschien?

https://www.jumbo.com/kiddylicious-veggie-straws-9-months-12g/191039ZK/

Thanks! :smiley: maar dat smaakt voor mij niet hetzelfde :stuck_out_tongue:

Helaas🙃

1 like

Ik heb een potje truffelmayo die max 2 weken open is, staat in de koelkast. Internet vertelt me dat t nog moet kunnen maar op t potje staat volgens mij beperkt houdbaar. Ik ben echt een zeikerd met dit soort dingen en wilde eigenlijk een nieuw potje halen. Maar vergeten.
Overigens staat fritessaus hier wel gewoon langer open dus op zich slaat t nergens op maar is toch anders wie weet door de truffel ofzo. Dus kan ik dit nog veilig eten?

Ik ben echt een zeikerd met dit soort dingen en gooi ook snel weg, maar dit kan echt nog prima hoor! Hier zou ik me niet druk om maken

1 like

Oh ik doe heel lang met zo’n potje! Meer dan twee weken en eet het al jaren zo. Ik leef nog.

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Je kunt ook het bovenste laagje eruithalen en de rest is sowieso nog goed

1 like

Bedankt :heart: weet dat ik echt raar ben met dit soort dingen, maar ik ga t gokken.

Weet iemand waar je in Nederland vloeibare creamer kan kopen? Van die Amerikaanse? Hebben ze dat bij een jamin?

Kelly’s Expat Shopping heeft die in de winkels en online.

Ah topper!!!

2 likes

Ik vraag me echt af of het uiteindelijk een heel ander product is dan die creamer poeder die wij kennen? Ja het is natuurlijk vloeibaar, maar qua smaak enzo

Ik heb de poedervariant van french vanilla en die is super lekker, heel zoet. En ze hebben allemaal lekkere smaakjes die wij geloof ik alleen als siroop hebben, maar dat is niet wat ik zoek.