Ja, ik ben gevoelig voor drukgebieden en als het blijft hangen zeg maar.
Genoeg water blijven drinken elk geval en verder beetje accepteren
Nee dat werkt niet. Tea tree heeft antiseptische werking op schimmels, bacteriën en virussen. Een mee eter is een verstopte porie met dode huidcellen en talg. Wat wel helpt is salicylzuur. Salicylzuur lost opgehoopt talg op.
Ik ook! Word er ook erg traag van. Ik ben het eens met het water drinken en accepteren advies
Tea tree is slecht voor je huid. Het is een sterk allergeen en kan de huid irriteren.
Oh, ik dacht te hebben gelezen dat het op puisten ook werkt.
@Yzile thanks, ik ga de salycilzuur van Limoen maar eens opzoeken dan, haha.
Ik google me een ongeluk en kom er maar niet uit. Ik heb een tekst op uitvullen staan, want komt netter over. Als je dan enter doet, wordt de laatste zin niet uitgevuld zoals ik ook wil. Maar bij shift enter dus wel. En nu heb ik een stukje tekst waar dan vervolgens een opsomming volgt en de zin voor de opsomming is dus heel kort en die wordt door die shift enter uitgevuld wat lelijk is. Wil ook geen enter doen, want dan heb je zo’n lelijke witregel. Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Die witregel na enter heeft te maken met de instellingen van je alinea’s. Na een enter wordt een nieuwe alinea gestart, dus een witregel.
Misschien dat die alinea-instellingen je helpen:
Dankje!!
Is er iemand goed in bewerken? Ik heb 2 foto’s en bij beide heb ik witte randen op mijn lippenstift die ik weg wil hebben en bij 1 ervan is de lichtinval op mijn neus heel lelijk, ik weet niet of dat qua licht te fixen is? Als iemand denkt dat ie t kan dm ik foto’s wel even!
Als dat met lichtinval op neus te lastig is dan graag die lippenstift, ik heb het geprobeerd met een app maar dat kan alleen gefixt worden door een andere lippenstift er op te bewerken en dat zie ik echt en vind ik niet mooi 🥲
Hoop dat dit een oké topic is, kon geen foto bewerk topics vinden ofzo.
Ja stuur maar ik kijk even of ik t kan fixen
Sorry maar ik kan nu niet anders dan voor me zien dat je met paint gaat rondkliederen
Hahahahahahahahaahaaa.
Nee ik heb haar op een veenmol geplakt
Een hele tijd geleden raadde iemand hier het boek Atlas van de Wereldgeschiedenis aan en dat was een grote hit bij de ontvanger. Nu zoek ik weer zoiets, iets met kaarten of iets met Nederlandse geschiedenis of iets in die richting. Mag ook veel tekst zijn.
Normaal zou ik lekker naar de boekenwinkel gaan om rond te kijken maar dat is nu lastig. Dus wellicht zitten hier geschiedenislovers.
Misschien een speciale uitgave van de Bosatlas? Daar heb je allerlei geschiedenis thema’s van volgens mij.
Die is net te duur, ik zoek iets van 30/40 euro! Was wel handig geweest om er bij te vermelden.
Iemand toevallig de laatste tijd zo’n soort hoed ergens gezien? Dus helemaal in deze kleur en ook echt met extra brede rand.
Ik heb dit ooit gezien in een vakantiehuis en dit kwam van termieten, die zien er ook een beetje als mieren uit. Komt het uit het plafond?