@Lemongrab @Jalapeno ja dit klinkt inderdaad logisch! Dat stond er in eerste instantie ook, maar iemand anders heeft het weer aangepast. Dussss ik ga het weer terug aanpassen. Thanks!
Edit: antwoord gevonden
Heb je de zoekfunctie al gebruikt? Kan me herinneren dat deze vraag laatst al voorbij is gekomen in dit topic.
Jaa ik kon alleen een oude post vinden met niet heel concreet antwoord. Maar misschien ligt dat aan mij, had niet specifiek in dit topic gezocht. Ga nog wel ff zoeken!
Omg ja 11 dagen terug ook pas. Thanks!
En hij ontvangt ook alleen de zorgtoeslag dan denk ik? Zou even onderstaande pagina nog checken of er nog gevolgen zijn. Je kan namelijk toeslagpartner worden.
Ik ga trouwen of samenwonen - wat verandert er voor mijn toeslag? (belastingdienst.nl)
Wel fijn dat je geen huurtoeslag hebt, want dat is nog wel wat meer gedoe vaak. Verder gefeliciteerd natuurlijk met deze stap
Ik ben op zoek naar de naam van een Nederlandse soap over twee jongens in de middelbare school en de ene heette Tim. Het was best grappig, en het is al van een aantal jaar geleden. Iemand een idee waarover ik het heb?
Rundfunk?
Ja dit is het! Thanks!!
Geen idee of het echt ergonomisch is, maar misschien bij de Barefoot winkel? Daar hebben mijn kinderen nu heel mooie (en normaal ogende) leren laarsjes van en die zitten lekkerder dan gewone schoenen vinden ze
Oh die winkel heeft mijn stad wel, ik ga zeker kijken!
Ik heb vandaag zakelijk met iemand uit de randstad ge"team"'ed, ik heb nogal sterk de indruk dat dit een forumster was . Dus mocht je vandaag met iemand hebben gebeld over een maatschappelijk relevant Onderwerp en begint je organisatie met een v? Let me knowwww
Hoe merk je dit? Forum-terminologie? Veenmol anekdotes?
Hahahahahahaha veenmollen dat zou toch helemaal fantastisch zijn inderdaad forum terminologie
Nou ben ik wel heel benieuwd wat je dan zou kunnen gebruiken in een teamsoverleg?
NMSVPE?
RGK?
Turtulio?
Ik zit echt te graven naar typische dingen die ik alleen op dit forum tegen kom.
Turtulio op teams