Durf te vragen #4

Ik ben volgende week een paar dagen in Limburg en zou het liefst even langs de DM willen. Iemand enig idee hoe streng ze zijn met negatieve tests in Duitsland? Zag dat je die bij je moet hebben en dat het geen zelftest mag zijn, anders had ik dat gedaan. Heb geen zin in problemen, want dat is een bezoekje aan DM ook niet waard.

Olie smeren heeft mij geholpen.
Ik heb er bijna geen last meer van sinds ik Bio oil smeer. https://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/bio-oil-herstel-olie/?gclid=CjwKCAjwv_iEBhASEiwARoemvLRPEpE95nA-aqN7napvPWDIvjfhJu5UfGPsHxLjb2ho3ym1Cm7uIxoCpgUQAvD_BwE&expa=gs&ef_id=CjwKCAjwv_iEBhASEiwARoemvLRPEpE95nA-aqN7napvPWDIvjfhJu5UfGPsHxLjb2ho3ym1Cm7uIxoCpgUQAvD_BwE:G:s

1 like

Streng. Zou het niet doen.

1 like

En @papierhier

Thanks! Engelse titel + ā€˜Nederlandsā€™ doe ik nu inderdaad meestal, maar toch vind ik dan vaak niet alle titels. Soms is het me ook niet duidelijk of het boek wel vertaald is, dus dan is het logisch dat er geen vertaling gevonden kan worden.

@stofdoek en @stervis en @crazyplantlady en @Strawberry Thanks! Dan ga ik eens naar Gymshark, Lulemon, Hunkemoller en Nike One kijken.

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het Beautytopic #3

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

Beste mensen, voor dit topic geldt hetzelfde als WJEKW. Als je vraag betrekking heeft op een onderwerp waar een topic aan gewijd is, plaats je het daar en niet hier. Zo blijven overkoepelende topics al deze goed bij te houden voor iedereen en hebben we een betere en overzichtelijkere spreiding van berichten.

7 likes

Vraag over Google Sheets: ik heb een Sheets document waar data instaan en die data zou ik graag ā€˜doorzoekbaarā€™ maken voor anderen waarmee ik de Sheet deel (zij kunnen enkel bekijken, niet bewerken). Voor mezelf als bewerker kan ik dat met filters en slicing, maar tenzij ik deze als default zet kunnen anderen dit geloof ik niet zien. Nu wil ik eigenlijk dat in 1 tabblad bv. gegevens staan van alle mensen die in BelgiĆ« wonen (fictief voorbeeld btw), en dat mensen dan zelf kunnen filteren op provincie (bv. Antwerpen aanvinken en dat ze dan alleen die mensen nog zien). Kan dit met Google Sheets of niet?
Het is hobbymatig trouwens, niet voor werk, dus als het niet kan is het gewoon jammer maar ga ik niet met professionele datavisualisatietools aan de slag.

Ja consequent vind ik lastig maar ik ga beter mijn best doen anders krab ik me benen helemaal open. @stervis oh ook een goeie tip, maar even wat nieuwe dingen proberen

1 like

Ik ga binnenkort mijn tegels verven, tegelverf is toevallig in de aanbieding bij de gamma nu.

1 like

Wat dan?

Hmmmmm ja /care eigenlijk het is maar een heel mini oppervlak, dus ga er dan nog wel een keer overheen. Maar wel goed om te weten! Enige andere tip die ik nog zou hebben is zoā€™n wonderspons van de action

Bedekken met een leuke badmat?

Je polls zijn bijna net zo erg als die van @Jumpsuit

31 likes

Topic is durf te vragen maar je durft geen ander antwoord te krijgen dan je eigenlijk wilt :joy:

8 likes

Niks is goorder en onhygiƫnischer dan een tapijt in de badkamer. Als je de vloer goed schoon hebt gemaakt met welk schoonmaakmiddel dan ook is die niet smerig maar hij oogt gewoon niet schoon. Doet de woningbouw niks aan. En dat is beter dan een goor met bacteriƫn doordrenkt tapijt in een vochtige en warme ruimte. But you do you :face_vomiting:

46 likes

Hogedrukspuit :+1:

2 likes

Misschien tapijt???

4 likes

Maar een badmat en tapijt is wel anders toch, een mat hoeft niet de hele vloer te bedekken, maar het ziet er wel iets beter uit misschien dan met niks?