Was dat geen maagbeschermer? Herken het wel! Jeugdsentiment.
Ja, ik heb als kind wel een witte, vloeibare antibiotica gekregen in ieder geval. In mijn herinnering ook best prima weg te krijgen, beetje anijs achtig volgens mij.
Ja pepto bismol is dat toch? Maar wellicht is er ook een antibioticum in die kleur, dat weet ik niet
En @Scorpiovibes is dat geen gaviscon? Al weet ik niet of kinderen last kunnen hebben van brandend maagzuur
Nee, ik weet 100% zeker dat het in mijn geval anitbiotica was. Kreeg dat meerdere jaren achter elkaar voor bronchitis.
Geen idee hoe gaviscon smaakt haha, dus wellicht lijkt het op elkaar qua smaak.
Je hebt gelijk was amoxicilline antibiotica
Maar de link gaat naar roze anitbiotica. Ik reageerde op @Scorpiovibes over een witte vloeibare antibiotica. Of is deze er ook in het wit? De dikte lijkt wel hetzelfde in ieder geval
Oh ja oops! Dacht dat het nog over roze ging. Maar deze antibiotica heb je zeker ook in wit. Is vaak ook 1e keuze behandeling bij infecties.
Ziet er wel leuker uit in ieder geval, in het roze! Kan me voorstellen dat dat aantrekkelijker is voor kinderen.
En dat drank je smaakt hetzelfde als deze:
(Zocht plaatje van Twister ijs. Blauw/wit met rode kern)
Ik denk dat ze die sticker onder de foto van de story hebben geplakt. Je kan de foto van je story kleiner maken, dan die sticker eronder zetten en dan de foto weer groter maken.
Omg nachtmerries! Ik heb dit zo vaak moeten nemen. Krijg nu al die chemische smaak in mn mond
Ik begin maandag aan mijn stage. Bij het tekenen van de overeenkomst (afgelopen december) kreeg ik te horen dat ik tzt nog zou horen hoe laat ik word verwacht op de 1e dag en eventuele andere info. Tot wanneer zouden jullie wachten en zelf gaan mailen als je niets hoort? Mogen is natuurlijk een feestdag, ik dacht zelf aan woensdagmiddag of donderdagochtend mailen.
Zou kunnen of buitenshuis ergens op de wifi. Maar dan moet je dus telkens switchen als je in wilt loggen. Denk dat als je het een keer vergeet, je alsnog fucked bent.
Ik zou het denk ik ook donderdag doen
Ik zou inderdaad (ten laatste) donderdagochtend even mailen, dan heb je vrijdag nog om te bellen als dat nodig zou zijn.
Ze eerst allemaal aan elkaar vast maken (dus 1 lange ketting ervan maken), en dan in rondjes om je hals doen.
Oh ik zou gewoon nu al mailen denk ik. Zou het zelf niet fijn vinden als ik bijv vrijdag pas die informatie zou krijgen.
Ik zou donderdag even bellen, dan heb je gelijk antwoord.
Ik heb een jumpsuit waar 99% alcohol is opgekomen, hierdoor is een van de mouwen ontkleurd. Nu wil ik proberen om de hele jumpsuit te bleken om het later met textielverf te verven. Ik heb geen idee of het wat is maar vind het zonde om hem weg te gooien. Alleen weet ik niet waar ik mee kan bleken? Zou dat gewoon kunnen met Glorix? of heb ik daar bleekmiddel speciaal voor textiel voor nodig?