Dure items die t echt waard zijn

Jaaa een van m’n favo’s!

Ik ben heel blij met deze, twijfelde eindeloos vanwege de prijs.

image

1 like

ja! en vet handig dat dat opbergtasje als perfecte wastas dient op reis :slight_smile:

haha zelfde! maar past zo ook wel bovenop mijn kast.

Ik was geinfluenced door o.a. @Banananana om een IPL apparaat te kopen. Dure aankoop maar ben er nu al zo blij mee! Vier keer gebruikt nu en ik merk echt veel verschil! Op m’n benen nog her en der wat verdwaalde haartjes en m’n bikinilijn ziet er zo mooi rustig uit, normaal kreeg ik altijd ingegroeide haren in m’n lies en bultjes en ellende. Echt blij met dat ding.

2 likes

Wat goed! Ik ben daar ook nog echt zo blij mee.

1 like

De huidverzorgingslijn van Jetske Ultee. Mijn huid is nog nooit zo mooi geweest!

1 like

welke is het?

Welke huidtype heb jij? Ik gebruik haar zonnebrand en die vind ik ook mega fijn.

Ik heb een normale huid met een iets vettere t-zone! Voorheen had ik allemaal bultjes op mijn voorhoofd en regelmatig puistjes. Nu heb ik nagenoeg altijd een zuivere huid, en de pigmentvlekken in mijn gezicht zijn ook verdwenen :grin:

Welke producten gebruik je allemaal?

1 like

Klinkt goed zeg!

Jaaa zo fijn! Die nieuwe bodylotion is ook al zo heerlijk.

1 like

Ik heb de producten van Jetske Ultee ook een tijdje gebruikt maar kreeg er juist een hele onrustige huid van :pensive: Vind de zonnebrand dan wel weer heel fijn!

1 like

Ik heb de Philips Lumea Advanced SC1995/00.

@Chesirecat Ja dat las ik ook, jammer. Mijn hoofdhaar is wel blond maar beenhaar etc is wel donkerder inderdaad.

2 likes

en welke heb jij @Banananana
misschien toch maar aanschaffen… klinkt goed!

Het is geen item, maar. Met regelmaat onderga ik een microdermabrasiebehandeling. Het is niet echt echt een megaontspannende behandeling misschien (maar ook niet pijnlijk), maar je huid knapt er echt zo door op! Stuk zachter en minder oneffenheden en zo

zelfde voor mij, kreeg er gewoon rosacea van!!! mn huid brandde helemaal en werd rood. Had het van zoiets echt als laatste verwacht… heb alles gelukkig terug kunnen sturen want het is idd prijzig.

Ik gebruik het hele 5-stappenplan, het Vitamine A serum en de Suncover!

Hier ben ik ook benieuwd naar!