Dungeons & Dragons

Er staan nu weer wat berichtjes in de oude discord. Ik vond het inderdaad een leuk kanaal als newbie, hoop dat we weer verder kunnen!

Is er ruimte voor nieuw bloed? Ik zou er graag mee komen kletsen als dat mag

https://discord.gg/6zP9Fx Kom er bijjj

Plottwist: We zijn nooit begonnen!

Corona happened :sob:

3 likes

Mijn parties zijn al lange tijd gestopt ivm Corona :frowning: ik mis het wel, maar dan eigenlijk vooral de gezellige tijden met mn vrienden.

1 like

Ik heb een d&d groepje waar ik iedere 2 weken via discord een sessie doe en een RP groep in een Star Wars setting waar ik een soort doorlopende rp doe via tekst. Dat is wel heel leuk allebei maar ik mis fysiek spelen wel erg. Heb mn dobbelstenen al maanden niet meer aangeraakt.

1 like

ik ben nu zo’n leuke D&D podcast aan het luisteren en nu mis ik het zo :sob: Is ook mijn eigen schuld dat ik geen groep heb want sociale angststoornis maar alsnog, D&D is zo leuk he, ik mis wat in mijn leven

Join the party! Multitude is een van m’n favo podcast makers :heart:

1 like

Ik DM zelf eens in de twee weken (vanavond ook, toevallig!) en ik speel elke week als speler in mijn vaste groep die ik nu, jeetje, al vijf jaar heb ongeveer. We speelden altijd al vooral online met soms een “real life DnD weekend” en sinds de pandemie alleen online.

Btw kun je nog de discord groep in? Zou heel leuk zijn om er nieuw leven in te blazen!

1 like
3 likes

Voor diegenen in de discord die discord niet standaard checken:

We gaan aankomende woensdag een one-shot doen :wink: ( eigenlijk two-shot want over 2 avonden verspreid)

2 likes

Om 20:00! Toch? Of was het 20:30

20.00

1 like