Deze is niet echt dom maar wel grappig!
Ik was 2-3 en sliep echt ontzettend slecht. Mijn ouders namen we ook altijd mee op visite omdat de oppas het anders te zwaar had… Ik was nogal een bijzonder druk iemand.
Als mijn ouders me dan eindelijk op bed hadden gelegd stond ik na 20 min. weer beneden.
weer op bed brengen… etc etc.
Mijn ouders waren er op een gegeven moment klaar mee en besloten om de stoel naast mijn ledikantje weg te halen want ik zou me toch niet zo maar van de ledikant laten vallen. Normaal klom ik uit m’n ledikantje zo op de stoel en van de stoel op de grond.
De eerste avond duurde het geen 20 maar 30 min en ik stond weer beneden. Ik had er blijkbaar schijt aan… hebben ze weer een week volgehouden en ik kwam steeds weer beneden. Uit eindelijk hebben ze besloten om een haakje op de deur te zetten zodat ik in ieder geval op m’n kamer bleef.
Ze brachten me naar bed , haakje er op maar 1 uur later stond ik weer beneden om gezellig te doen. Ze snapten er niks van!
Weer op bed gelegd en nu met z’n 2en en beide gecontroleerd of het haakje er op zat en naar beneden gegaan. Half uur laten stond ik weer beneden. M’n ouders werden helemaal gek!
Hebben ze me weer op bed gelegd , haakje op de deur en zijn toen scheef tegenover mijn slaapkamerdeur gaan zitten loeren wat er gebeurde.
Eerste hoorde ze een doffe dreun want ik liet mezelf weer van m’n bed vallen en daarna ging m’n deur een stukje open en zagen ze één van m’n 2 oogjes door de kier loeren en daarna een heel dun prentenboekje. Dat schoof ik omhoog en haalde zo het haakje van de deur. M’n vader kwam niet meer bij en heeft daar aan half uur liggen lachen. De avond er op is het haakje strakker tegen de deur aangezet en was het over met de pret. Hadden m’n ouders eindelijk privacy na 20:00 in de avond!