Omg jaa de papaya variant heb ik hiervan! Heerlijk!! Om op te vreten
Puberale ik moest lachen om de ‘Wurst’
Ben zeeeeer benieuwd naar die tandenstokers! Heb ze wel eens van oral b maar die vind ik best duur
Ik gebruik die stokers al een tijdje (moest van de tandarts), vind ze erg fijn, voor zover dat natuurlijk kan met stokers Kosten geloof ik rond de 4 euro.
Van de tandarts moet ik deze, maar zijn erg duur in NL en hier niet.
Yessss ze hebben de stervrucht/watermeloen weer. In de winter is die er nooit, maar nu weet ik wat ik deze zomer ga inslaan
Ik ben nu in Budapest met een DM vlakbij, dus vandaag maar even kijken hoe dat zit hier in vergelijking met Duitsland.
Edit: wat kostten bv de douchegels bij jou @Ludo ?
Het assortiment verschilt wel wat! In Boedapest heb je bijvoorbeeld Lady Speedstick!
Omg goed dat je dat zegt!! Die wil ik sws halen.
(De prijzen vallen me trouwens hier verder qua shoppen niet zo mee tot nu toe)
Waar heb je gewinkeld? De prijzen van bv H&M enzo schelen volgens mij maximaal een paar euro…
Stappen is wel heel voordelig!
Ik zit naast het West end Winkelcentrum maar zijn ook naar Vaci straat geweest bv. Ja het scheelt inderdaad hooguit een paar euro. Vandaag nog maar verder kijken.
Volgens mij iets van 50 cent.
@Eenhoorn Klopt, de 300 ml duschgels van Balea zijn 55 cent in Duitsland.
De sterfruit / meloen ken ik nog niet! Zal ik de volgende keer meenemen.
Ok, ik ga een vergelijkend warenonderzoek doen. Tnx!
Update vanuit Boedapest!
321 HUF is 1,- vandaag dus het is een stuk duurder hier. (Nog steeds niet duur natuurlijk haha) Wel de watermeloen/stervrucht douchegel meegenomen, een lady speedstick en 2 busjes waterspray.
Oh en deze zag ik staan maar het is een grote pot met een slap deksel dus dat durfde ik niet aan in de koffer.
Ik heb die zwartmaakdoekjes gekocht voor in de wasmachine. Nu wil ik 3 broeken (2 dikkere spijker en 1 hele dunne) en 2 hemdjes daarmee graag wassen. Hoeveel doekjes zou ik nodig hebben? Op de verpakking staat niet zo’n duidelijke richtlijn.
He meiden! Ik ben eindelijk weer eens in Duitsland en wil lekker shoppen bij de DM. Gisteren al langsgeweest en beetje overweldigd door alle keuzes. Wat zijn nu echte musthaves? Mag van alles zijn!
Ik heb 3 doekjes gebruikt voor ongeveer evenveel kledingstukken en dat was prima
Dankjewel! Ik ga het denk ik morgen doen. Heb jij daarna nog de machine laten spoelen ofzo? Ivm achtergebleven kleur?