DM Topic

Ik vind de winkel in Meppen ook fijn! Wel een beetje rommelig soms, maar voldoende assortiment. Ben nooit in een andere DM geweest dus weet niet hoe 'ie is in vergelijking met andere DM’s.

De Marktkauf zit daar niet heel erg in de buurt, is nog 8 minuutjes rijden met de auto. Is recentelijk vernieuwd :blush: vier binnenkort mijn verjaardag, dus dat is leuk frisdrank en drank inkopen wel haha.

1 like

Is de Marktkauf leuk? Ik ga altijd even naar de Edeka in Meppen naast de dm, maar dat is zo’n klein winkeltje!

1 like

Ja de Marktkauf is echt gigantisch. Het is dat ik veganistisch eet, maar alleen al die chocolade- en snoepafdeling is echt to die for.

Wat voorbeeldjes van het prijsverschil met Nederland:

• 1,5l Pepsi/7up voor 0,59 ipv 1,79-1,95
  • 0,7l Berentzen Sauer Apfel voor 4,44 ipv 9,99
  • 0,7l Puschkin Vodka voor 7,50 ipv 12,79
  • 0,7l Southern Comfort voor 9,99 ipv 18,99

Enzovoort :sweat_smile:

5 likes

Het assortiment van Marktkauf is inderdaad heel fijn, en de prijzen ook! <3

1 like

Is er een fijne DM net over de grens bij Emmen? :grimacing:

Ik ken de omgeving niet maar Meppen ligt dicht bij Emmen.

1 like

Ik ben zo benieuwd naar dit. Zal vast niet zo heftig zijn

Iemand nog iets nodig? Ik ga morgen.

Moet wel bekennen dat het vorige wat lang heeft geduurd voordat @Luzarl haar crème had :sweat_smile:

Ik ben vandaag geweest!!

je kunt niet alleen zeggen dat je gegaan bent!! :anguished::anguished::persevere: daar hoort natuurlijk een fotoverslag bij, of op z’n minst een opsomming van alles wat je gekocht hebt!!

6 likes

Wij gaan daar idd ook ‘altijd’ heen vanuit Emmen.
(Kom dr veel te weinig trouwens!)

Dat komt nog!! Hahah

Wij gaan ook altijd naar Meppen. Meestal DM -> broodje (of flammkuchen) eten bij het bakkertje (contant geld meenemen). En daarna naar de marktkauw idd! Voelt bij die alsof ik naar een Amerikaanse supermarkt ga haha

2 likes

Dit is precies onze routine in Meppen hahaha

1 like

Hier ook dezelfde routine! En van die croissantjes met worst erin bij Edeka. Afgelopen zaterdag weer zo’n dagje gedaan, heerlijk.

Niet zo veel. Had vooral veel snoep gekocht en dat ligt allemaal strategisch bij m’n vriend. Iets met te strakke broeken en discipline en de zomer enzo

9 likes

Welke plaats met een DM ligt in de buurt bij Roermond? Ga dit weekend die kant op dus mooie kans om even langs te gaan

1 like

In Niederkrüchten

1 like

Ik neem aan van niet aangezien Duitsers heel krampachtig/traditioneel zijn wat betreft feesdagen

7 likes

Daar valt niks van te merken bij de Duitsers die willen winkelen want met feestdagen komen ze in hordes naar de woonboulevards in Nederland :joy:

3 likes