Ik zag laatst deze in de DM, weet niet of je zoiets bedoelt? Ik heb ze zelf niet gekocht, dus heb er geen ervaring mee.
Ik woon heel dicht bij de grens dus ik zou het eventueel even kunnen halen en opsturen?
Het is iets meer luxe dan ik zoek haha! Maar ik ga ze wel eens bekijken dankjewel!
Ik ga over 2 weken naar Duitsland, ik zou hem eventueel voor je mee kunnen nemen en opsturen!
Ik ga morgen! Kan ik wat meenemen en opsturen?
Ik zal vast spuit elf zijn, maar bij DM hebben ze zoooooo veel potjes babyvoeding (van Hipp) in verschillende smaken! Veel originelere combi’s en ook seizoensfruit. Mijn kindje is een half jaar dus leert net wat vastere voeding eten, en tijdens mijn laatste bezoek aan DM heb ik diverse potjes ingeslagen.
Er is echt veel meer keus dan in NL.
Ook de sensitive billendoekjes van Balea bevallen me erg goed.
Ja dat vond ik zo fijn oen ik nog in Duitsland woonde. Zoveel keuze en smaken.
En @Mhysa die handzeep ruikt inderdaad zo lekker! Nu ik hem zie, ben ik die vorige keer vergeten mee te nemen. Stom!
*pakt haar DM lijstje erbij en maakt aantekeningen *
En als je een product koopt, wordt er ook een product gedoneerd aan iemand in een noodsituatie! Vind die zelf ook super lekker.
en @fiooltjes oh wow wat lief van jullie! zijn jullie toevallig ook een keer in de buurt van Amsterdam komende maanden? Zo niet, dan maak ik alsnog heel graag gebruik van het aanbod van (een van) jullie om het op te sturen er zijn nog wel meer dingetjes van die lijn die ik wil proberen, maar de kosten zou ik dan uiteraard wel eerst voorschieten!
mijn aankopen van afgelopen weekend! de dm douchegel voor 0,75ct en die van palmolive 1,15! de laatstgenoemde is echt heel lekker en ik zweer bij de douche-olie. gebruik die afwisselend met scheerschuim om m’n benen te scheren en/of om na het scheren nog meer te hydrateren. top spul! geurtje had ik niet perse nodig maar was in de aanbieding en is m’n dagdagelijkse parfum dus die kon ik niet laten staan verder nog shampoo en scheerschuim. deze shampoo is waar ik woon niet in de supermarkt te krijgen dus alvast in voren gekocht!
Ik ga aanstaande zondag waarschijnlijk naar Amsterdam voor de klimaatmars. Verder kom ik er niet zo vaak, maar kan zeker een een pakketje maken! Geen probleem
Heb vandaag flink mijn slag geslagen! @mhysa ik heb ook de handzeep meegenomen. Uiteraard veel nivea (nivea is life) maar ook een paar douchegels van Alverde. Daarnaast de toner van lvly, tandpasta en tandenborstels, voetencreme, haarlak van elnett, droogshampoo van batiste, shampoo en conditioner van garnier fructis oil repair, en bietensap.
Kan iemand deze even ruiken? Ben zo benieuwd of deze lekker is
Heb je de shampoo met rijstmelk al geprobeerd en zo ja, hoe vind je die?
Mocht het nog nodig zijn hoor ik het wel! Ik ga maandag tm vrijdag en zou het eventueel op kunnen sturen! Ik kom niet zo heel vaal in Amsterdam
Ik kwam gistermorgen bij de dokter en zag op het toilet een handzeep van Balea staan. moest meteen aan dit topic denken! Verder geen input. Wil wel eens graag langsgaan maar ben er nog niet geraakt.