Ik heb zelf geen problemen in Buitenhof. Ik kon me ook totaal niet vinden in het programma van Danny toen. Liep zo vaak met m’n MacBook langs die straat waar Danny bekogeld werd en ik ben nog nooit lastiggevallen en er is ook nooit wat van me gestolen.
Ik heb een tijdje in die wijk gewoond, vond het toen medium ok. Maar toen ik er niet meer woonde en op bezoek ging bij vrienden die daar nog wel woonden vond ik het toch wel ongemakkelijk (met name in het donker). Wel een aantal keer nageroepen en wat ongepaste opmerkingen gehad. De hangjongeren die altijd voor de lift zaten mis ik in ieder geval niet. Maar als je daar problemen op gaat zoeken dan liggen ze wel voor het oprapen ja. Al kun je overal wel problemen vinden denk ik als je het opzoekt.
Enige wat er gestolen is was trouwens mijn fiets die ongeveer aan het wegroesten was, dus hoop maar dat de dief er spijt van had
Hallo Delftenaren Waar kan ik de lekkerste sushi bestellen?
Hoeft niet per se met allemaal gekke smaken, vooral lekkere tonijn en zalm sushi.
Wow sorry ik heb deze post totaal gemist! Ik vind eigenlijk alle sushi matig in delft, maar lievelings is dan denk shabu to go.
Ik ben op zoek naar een nieuw appartement maar het is zo hopeloos. Minimaal 65 m2, 2 slaapkamers, max 1300 euro, als iemand een tip heeft ben ik je heel dankbaar!!
Ik vind Umai erg lekker! Ik weet niet of ze ook aan bezorgen doen.
Een aantal vrienden van mij gaan wonen in Blue, maar die hebben beiden een appartement kleiner dan 65m2.
Ik woon zelf in Rijswijk-Buiten wat tegen Delft aan ligt (echt 500m buiten het bord Delft) en daar kon je een jaar geleden wel appartementen vinden die aan je eisen voldoen, geen idee hoe het nu is. Binnen 10 minuten fietsen zit ik in centrum Delft trouwens, er zijn wijken in Delft die verder fietsen zijn naar de binnenstad
Ja heb ik ook naar gekeken maar ik studeer nog een half jaar en heb geen vast contract bij m’n bijbaan dus blue kan dan niet is verder wel een goede optie.
Ik ga eens in Rijswijk kijken, goeie!
Zoekfunctie
Heeft iemand tips voor een lekker tapas restaurant in Delft?
Ik ga komend weekend een nachtje naar delft. Was in dit topic oa op zoek naar tips om te gaan eten, maar nog niet echt wat gezien? Wel alle 3 de genoemde ijssalons opgeschreven en Postkantoor voor lunch
Iemand tips voor diner?
Veel plezier! Ik vind de Centrale heel goed, wel echt dineren en niet even een hapje. Moeke vind ik weer leuk voor gewoon een hapje eten.
Ik vind de verbeelding ook heel lekker! Alleen hebben ze volgens mij niet zo veel vega opties (als dat nodig is).
Nee vega is niet perse nodig. Ik vind een chocoladekoekjes belangrijker haha en zie dat ze dat daar hebben. Ik schrijf het op.
@Printemps Moeke heb ik ook opgeschreven. De Centrale is niks voor ons denk ik, we zijn beetje moeilijke eters, dus menu van de chef is dan wel spannend
misschien vind je dan de v, de wijnhaven of Delfts brouwhuis wel fijn.
Ik kan Lef (frans), Tartufo (italiaans) en hills en mills (indiaas) ook heel erg aanraden maart die hebben allemaal wel een specifieke keuken.
Hanno is ook leuk!
Ik vind Stromboli altijd lekker. Ook Het Koningshuys en Gulden ABC vind ik altijd wel leuk om heen te gaan!
Volgens mij is De Delf ook leuk
En als alles niks lijkt dan heb je altijd nog de Beren hahaha
Rozey als je vegan/vega lekker vindt!
Umai voor sushi
Stromboli is ook m’n favoriet in Delft!
Yes die bovenste 3 zijn echt mijn go to eetcafes als student (brouwhuis is er recent bijgekomen). Bij Wijnhaven kun je lekker cheap een daghap halen, dat is soms wel fijn.
Ik heb ook wel eens m’n ouders meegenomen naar de Waag, omdat dat vanbinnen zo mooi oud is. En Postkantoor is ook altijd heerlijk.
Voor lunch to go: broodje bij Il Tartufo, Broodje Delft of Leo zijn aanraders!