De Verraders

Snap het nog steeds niet :joy: Wat boeit het nou als Samantha ook in de finale staat? Wint ze dan automatisch?

1 like

Vind een finale met Chatila en Samantha toch echt een saai einde van dit programma. Chatila heeft niks gedaan en als een kind zonder eigen mening op alles Samantha gevolgd en Samantha gun ik gewoon niks door hoe ze Holly heeft genaaid :grimacing:

7 likes

Komt Frannie terug

O nee wishfull thinking

Ik hoop dat ze nu interventie krijgen met de oude deelnemers.

1 like

snap er niks van, kan komen door de wijn.

Denk dat Samantha en Chatilla(?) elkaar wel genoeg vertrouwen om allebei te delen, toch?

Haha ja hoor

De grote Samanthashow

7 likes

Eigenlijk moeten ze doen dat verraders automatisch voor verraad gaan zodat de getrouwen niet geneigd zijn om met verraders samen te werken. Want nu maakt het feit dat Samantha verrader is helemaal niks meer uit voor dat eindspel

Weet alleen niet wat er dan moet gebeuren als er 2/3 verraders in de finale staan, maar dat zie ik toch nooit gebeuren

6 likes

Haha ja precies. Dan moet samantha haar act nog volhouden tot het bittere eind. Dat zou veel leuker zijn

Oh please deze muziek. :joy:

2 likes

Maar er is ook niks spannends aan? Want alles wordt van te voren al een keer door ze gezegd.

Gaan de twee meest belachelijke mensen er nou met de winst vandoor?

3 likes

Snap eigenlijk nog steeds het spel niet

En mijn moeder zegt dat ze nooit met mij zou spelen omdat ik voor verraad zou kiezen

Zij denkt te slecht over mij hoor

2 likes

Chatilla weet nog steeds niet zeker of Samantha verrrader is. Die verdient toch ook echt geen zilver pfff

Maar wat als Samantha er nou al uit was gestemd? Dan stonden er 2 getrouwe in de finale, maar een van hen kon alsnog verraden ipv delen? Dus eigenlijk maakt het geen zak uit of er nou verraders in het spel zitten of niet.

Ja echt he sta je in de finale

Kom op, gewoon delen

Met deze pannenkoeken gun ik het Loiza wel. So long motherfuckers!! Haha

Je bent alleen een winnaar als je de verrader(s) goed had. :stuck_out_tongue:

2 likes